Citeren04.10.20060 likes
voor iedereen die zich een beetje beest voelt
vaaaaaaaaaaan harte met je dag en dat je maar lekker verwent word ahahahhahhahaha
vaaaaaaaaaaan harte met je dag en dat je maar lekker verwent word ahahahhahhahaha
Advertise here!! |
Citeren04.10.20060 likes voor iedereen die zich een beetje beest voelt
vaaaaaaaaaaan harte met je dag en dat je maar lekker verwent word ahahahhahhahaha |
Citeren04.10.20060 likes Aaaahhhhhhh wat lief van je mram.. wat krijg ik van je? ![]() |
Citeren04.10.20060 likes hey goedemorgen
nou van harte beestjes,laat jullie heerlijk verwennen he ps mram?(en de rest tuurlijk ook)wie voelt zich allemaal beest dan? hahahahahh zie graag de reactie tegemoet ahhahahh kussssssssss ![]() |
Citeren04.10.20060 likes een aai over je bol snuf en als je wilt een bot met flink vlees eraan ![]() |
Citeren04.10.20060 likes Euhhhhh ik ben niet hebberig hoor mram.. maar doe ze allebei maar ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.10.20060 likes [b][/b] hey snuff naoom en ik hebben 2 muisjes gekocht voor je. We vonden het zo zielig dat je nu die lieve beestjes niet meer hebt op dierendag. Ze worden vanmiddag bezorgt.
Dikke kussssssssssssss en knuff naomie en its ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.10.20060 likes bedankt allemaal, voor me heel jarig vandaag, hopeljk krijg ik een extra handje mais straks van me haan ![]() ![]() kussssssss kip |
Citeren04.10.20060 likes zo'n flauwekul........werelddierendag.........
hier hondje.......een extra bot voor je . tja dat dier waar dat bot van was is er helaas niet meer..... |
Citeren04.10.20060 likes hqhhahhaahh zuur, ja als je het zo bekijkt ![]() |
Citeren04.10.20060 likes Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh da's nou heeeeeel lief van je itsme en naomie.. k kreeg inderdaad heimwee naar mn muisjes... k zal er zuinig op zijn he en ze dat lekkere eten geven ![]() |