Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

bang

1

Advertise here!!

Citeren04.06.20080 likes
waarom ben ik zo bang en eenzaam terwijl er mensen om mij heen zijn, bang voor de toekomst en wat er gaat komen,terwijl ik weet dat er mensen zijn die om mij geven en van mij houden en ik weet dat er mensen zijn waar ik naar toe kan gaan en toch durf ik niet

Ajaxfan
Citeren04.06.20080 likes
zal dat de mindere jaren zijn die je hebt meegemaakt ajaxfan kijk eeens om je heen wie er voor je willen zijn en die je willen steunen nu de tijd voor je aangebroken om de juiste vrienden te kiezen en wens je daarbij het beste positief blijven jou goede jaren gaan ook komen gr Visser
Citeren04.06.20080 likes
lieve ajax,ik sluit me inderdaad aan bij Rinus,ik ben er voor je dat weet je,je mag ten allertijde bij me aankloppen,hetzij met een mail of gewoon op scrolll in mijn p komen.Heel veel mensen geven om je,ik hou van je als vriendin en zo zijn er ook mensen om je heen die echt van je houden.Onthou dat goed ajax,ik zie je al iets vrolijker worden,je lacht weer en je hebt me verteld hoe dat komt,sta er voor open lieve ajax en volg je gevoel.Ik weet dat het heel moeilijk voor je zal zijn maar ook voor jou zal in de toekomst de zon heel hard schijnen voor je,dikke kussss en knufffffffffffffff Bonn
Citeren10.06.20080 likes
en toch blijf ik nog bang en durf nog steeds niet naar die mensen toe juist omdat ik bang bent om ze pijn te doen en die pijn heb ik zelf ondervonden en wenst niemand ze toe

kusssssssss en knufffffff
Citeren10.06.20080 likes
bij mij dan wel de steun krijgen die je verwacht ajax zal je bijstaan als vriend en maatje positief de toekomst inkijken

Advertise here!!

Citeren10.06.20080 likes
ajax misschien moet je leren om eens te nemen ipv te geven en niet meer de angsten te hebben om anderen pijn te doen omdat jij zoveel pijn hebt.Al zou je naar die mensen toe gaan,je hoeft niets te zeggen,maar ontvang een warme knuffel van die mensen,ik blijf je steunen en je helpen daar waar het kan,dikke kussss en knufff Blijf positief inderdaad en heb vertrouwen in jezelf en ook jij zal gelukkig worden.
Hou je haaks en heel veel sterkte meis.
Citeren10.06.20080 likes
niet meer achterom kijken ajax maar vooruit voor jou zijn er ook mooie jaren als je positief vooruit kijkt en de steun wil aanvaarden van degenene die het goed met je voor hebben op mijn steun zal je altijd kunnen rekenen kussssssssssss en knuffffffffffff Visser
Citeren10.06.20080 likes
lieve ajax,

op mijn steun kan je ook zeker rekenen,maar dat weet je nu,hou je haaks meis,en heb vertrouwen in de toekomst en blijf erin geloven en geef je hart de ruimte om mensen toe te laten die het beste met je voort hebben,dikke kusssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff Bonn
Citeren12.06.20080 likes
ja ajaxfan , overal bang voor om nieuwe mensen te ontmoeten maar niet bang om nieuwe mensen te leren kennen en vervolgens gevoelens te krijgen en verliefd op verschillende personen te worde ?
dat kan ik niet begrrijpen .
ik denk dat je eerst maar eens zelf onder controle moet zien te krijgen en eens veel aandacht aan je man moet geven in plaats van de hele dag te gaan chatten op de chat en msn.
dan zal je misschien wel meer vertrouwen in jezelf en een ander krijgen.
dat je steun en hulp zoekt en vraagt okee , maar ga eerst maar een veel aandacht aan je gezin geven .
want ik denk dat je man ook veel aandacht en steun nodig heb
want die vergeet je wel telkens als je iets hier op het forum zet.
groetjes magic
Citeren12.06.20080 likes
magic??????? dat zegt al genoeg dat je niet weet wat ajax allemaal bezighoudt,ze is er juist altijd voor haar man en gezin,zeer kwetsend hoor zulke woorden maar ik maak er verder geen woorden meer aan vuil

1

Adverteer hier