Advertise here!! |
Citeren08.10.20070 likes dat wil ik wel eens weten
een eend is toch gewoon een eend en een badeend is toch gewoon een badeend of ben ik nou gek |
Citeren08.10.20070 likes Wilma, er is wel verschil. Een badeend kan niet in het pannetje. Deze eend is daar misschien wel bang van en daarom vlucht hij.
De briefjes die hij schrijft, wat moeten we daar nou van denken? Een eend kan niet schrijven, een badeend dan wel? Misschien zijn Shirley en Roos wel helemaal overeend door alle spanningen. Bertoesja |
Citeren08.10.20070 likes jha oke maarjha
wat is er nou zo bijzonder aan die eend dat snap ik nog steeds niet |
Citeren08.10.20070 likes Tis waarschijnlijk een scheetje van een eend. Misschien moeten de dames daar eens antwoord op geven. Laat ze maar uitleggen waarom ze zo'n eendengevoel hebben. |
Advertise here!! |
Citeren08.10.20070 likes jha idd
nou wie van de 2 legt mij dat uit waarom is die eend zo bijzonder |
Citeren08.10.20070 likes ze zijn bang dat ze de badeend niet meer terug zien heb contact met de badeend gehad en die wil naar warm strand |
Citeren09.10.20070 likes haahha idd rick
duurt wel lekker lang zeg |
Citeren09.10.20070 likes naar een warm strand ??? ow maar dat kan dan verhuizen we gewoon, ik heb ook liever de warmte dan nat vies koud weer.
shir gaan we verhuizen ??? en we nemen badeend mee, ik denk niet dat ze eend dan nog zo snel kunnen ontvoeren ![]() |