Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

bad eend gezocht

Advertise here!!

Citeren30.01.20070 likes
kopen we roos toch een nieuwe eend voor haar verjaardag?

dikke kussssssss peetje
Citeren30.01.20070 likes
ja dat kan ook de kans dat je die eend nog vind is wel klein he hoe lang zijn jullie hem al kwijt dan..?

liefs wilma
Citeren31.01.20070 likes
neuhh roos en ik willen alleen die eend nog terug geen nieuw roos help is ff
Citeren31.01.20070 likes
het schijnt dat onze badeend bij hawk is

maar hij laat er niet zoveel over los
Citeren31.01.20070 likes
tuurlijk heb ik die badeend ,....jullie mogen het allemaal weten
Ben er goed voor alleen hij mist zijn bad hier wel , want ik heb alleen een douch
Heb een gesprek gehad met de badeendenbescherming en we zijn er over eens dat Roos maar slecht voor hem heeft gezorgt.

Ze mocht hem komen halen maar ik heb nog niets vernomen ,.....nu ben ik het met de badeendenbescherming eens dat die badeend eerst op krachten bij mij moet komen voordat hij retour gaat naar ROOS
Hij was aardig verwaarloost en had onder teperatuur

zo nu is iedereen op de hoogte ROOS

Gr, Hawk

Advertise here!!

Citeren31.01.20070 likes
ah dat vind ik niet leuk hawk ik vind dat hij terug moet naar roos en naar shir hoor
ze missen hem volgens mij heel erg ;)

liefs wilma
Citeren04.02.20070 likes
Kleine update... ff kort telefonisch contact gehad met verdenkbare neef ;) douche ontvlucht... richting Denemarken vertrokken om te herstellen van afdrukken van bandensporen (waren slechts meerdere kleine operaties)... Is van plan begin maart weer terug te zwemmen naar Nederland (als de stroom meezit) en zal dan op de afsluitdijk gaan zitten wachten tot ie opgehaald wordt
Citeren04.02.20070 likes
op de afsluitdijk
sowhee das wel ver weg
Citeren04.02.20070 likes
dan kan die toch ook naar de nieuwe waterweg zwemmen.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren04.02.20070 likes
ow dan ga ik hem wel halen begin maart

ga je mee roos gaan we met zn tweeen met auto van roger die haalt namelijk 200 km p/u dan zijn we er zo

Adverteer hier