Citeren05.01.20060 likes
hoi mensen ik wist niet dat mijn chatnaam ook nog werkelijk heid zou gaan worden.
helaas is mij dochtertje momenteel weer opgenomen in het ziekenhuis.
ze heeft een groeiachterstand en krijgt op dit moment sonde voeding.
verder is geconstateerd dat zij een open ductus van botalli heeft ,een aangeboren hartafwijking.
in het kort gezecht een bloedvaatje wat bij de geboorte na een aantal dagen vanzelf zou moeten sluiten en dat is bij haar open gebleven.
e dat moet in de toekomst verholpen worden .
verder heeft ze ook last van exceem wat waarschijnlijk niets met haar voedsel allergie te maken heeft.
we zijn vorlopig nog niet klaar en ze zal zeker voor eind januari niet thuis zijn.
het valt allemaal niet mee.
ben dus niet veel op de klets ga momenteel 1 x per dag naar het ziekenhuis....omdat het zo ver weg is en ik zelf geen rijbewijs heb.
en probeer als het kan bij haar te slapen.
groetjes carla
helaas is mij dochtertje momenteel weer opgenomen in het ziekenhuis.
ze heeft een groeiachterstand en krijgt op dit moment sonde voeding.
verder is geconstateerd dat zij een open ductus van botalli heeft ,een aangeboren hartafwijking.
in het kort gezecht een bloedvaatje wat bij de geboorte na een aantal dagen vanzelf zou moeten sluiten en dat is bij haar open gebleven.
e dat moet in de toekomst verholpen worden .
verder heeft ze ook last van exceem wat waarschijnlijk niets met haar voedsel allergie te maken heeft.
we zijn vorlopig nog niet klaar en ze zal zeker voor eind januari niet thuis zijn.
het valt allemaal niet mee.
ben dus niet veel op de klets ga momenteel 1 x per dag naar het ziekenhuis....omdat het zo ver weg is en ik zelf geen rijbewijs heb.
en probeer als het kan bij haar te slapen.
groetjes carla