Citeren23.01.20070 likes
hey anais proficiat geniet er van meis dikke kusssss twink

Advertise here!! |
Citeren23.01.20070 likes hey anais proficiat geniet er van meis dikke kusssss twink ![]() |
Citeren24.01.20070 likes dankjewel allemaal erg lief
kussssss |
Citeren26.01.20070 likes heye anaiske....lieve vriendin van me....
ik lees hier da je zwanger bent meid... tjeeee...ik ben blij voor jou.... dat alles goed mag verlopen tijdens je zwangerschap... en dat je een kern gezond kindje op de wereld mag zetten... wens je alle geluk van de wereld... en dit met name vanwege PRO en zn vrouwke mariska ;) |
Citeren07.02.20070 likes Aaaaaaah anais nu snap ik je belangstelling.
sorry dat ik het niet door had meid maar van harte gefeliciteerd en dat alles goed mag verlopen zoals het hoort te gaan. veel plezier met de verdere zwangerschap.... bij ons gaat het geen week meer duren... ![]() . |
Citeren08.02.20070 likes lief van je deep maar had daar nix mee te maken hoor...........ook zonder dit was ik geinterresseerd in jou en je vrouwtje hoor!
maar toch bedankt...........nog ff dus spannend hoor nou sterkte papa deep kussssssssss |
Advertise here!! |
Citeren13.07.20070 likes hey hoi,
meisie sterkte met de laatste lootjes ![]() veel liefs Ron en Peetje |
Citeren13.07.20070 likes nog paar weken anais ben je de gelukkigste mama die er is
kussssssss visser |
Citeren18.07.20070 likes dankje wel voor jullie lieve reacties,en idd nog 4 weekjes(kunnen er ook 7 worden maar dat hoop ik niet pfffffffff)
ik zie er enorm tegen op maarja het is voor een goed doel he enne ik mag eigenlijk tot op heden niet klagen kussssssssss |
Citeren18.07.20070 likes |
Citeren18.07.20070 likes gaat helemaal goed komen anais..... wille de kleine op de chat horen huilen van blijdschap
hoop dat je de komende weken goed doorkomt xxx krummel |