jazeker goof ,
en eerlyk gezegd vermaak ik me best.
maar zulke advertenties by kletsen vind ik dan toch niet leuk nu ik er verder op in ben gegaan
dit is mensen naar je toe lokken
en daarna ze een poot uitdraaien omdat ze nieuwsgierig zyn
Advertise here!! |
Citeren30.11.20130 likes jazeker goof , en eerlyk gezegd vermaak ik me best. maar zulke advertenties by kletsen vind ik dan toch niet leuk nu ik er verder op in ben gegaan dit is mensen naar je toe lokken en daarna ze een poot uitdraaien omdat ze nieuwsgierig zyn |
Citeren01.12.20130 likes Plant je moet er blij om zijn. Robert heeft wel degelijk een punt. Dat soort vrouwen komen maar met 1 bedoeling en das een fatsoenlijk leven in het rijke westen. Ik ben in Thailand geweest en weet zodra je westerling bent val je in de smaak....en das niet omdat je zo'n knappe vent bent. Enne zelfs voor jou zal er toch wel een leuke hollandse vrouw zitten wachten op een koffieplant. |
Citeren01.12.20130 likes ha ha koffie ben je nu zo dom denk dat je de meeste chat site al heb gehad en nog niets de vrouwen willen je niet hahhah sucses verder er mee lol |
Citeren01.12.20130 likes ach aap ,ik heb geen haast hoor haha sak ,jy hier om effe bommetje te leggen? |
Citeren07.12.20130 likes Bijna alle datingsite's kosten geld of hebben fictieve profielen om je geld af te troggelen daarom ben ik een forum aan maken voor sex datingsite en 100 % gratis maar ik kan hem hier niet neer zetten want dan krijg ik gezeur |
Advertise here!! |
Citeren07.12.20130 likes Kijk maar in mien profiel XD |