Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ammer

Advertise here!!

Citeren27.09.20120 likes
:tongue:halko chattertjes

Dit is d laatste bericht hie op kletsen.Het spijt me maar omdat ik e de laatste tijd niet welkom voel door bepaalde mods ga ik eruit vind het erg jammer maar er zijn mensen die het erg voor mj hebben verknalt.
Ik weet at ik me aan regels moet houden maar ik wil ook mijzelf kunnen zijn hier op de chat. Blijkbaar mag dat hier niet o de chat en zijn er mensen die me duideljk laten voelen dat ik niet welkom ben hir.Of ik ooit terugkom weet ik nog niet maar voorloigeffe niet. nhet begin heb ik me prettig gevoeld maarnu heb i het effe ghadhet spijt me voor degene ieik graag ag en die mij in mijn waarde lieten maar als iemand mij verbied om mijzelf te zijn houd het een keer op.Ook vind ik dat de chat teveel en te vaak vranderd.teveel regels. Ik heb hier geen zin in sorry ook word er niks met klachten gdan heb ik gemerkt,echt jammer!
groetjes tamkonje (voorheen shortyheel)
vriezer
Citeren27.09.20120 likes
hallo tamkontje

jammer dat je op zo'n manier afscheid neem van klets.
Maar als je dat gevoel heb dan snap ik jou wel.
Ik vind dat iedereen elkaar in zijn waarde moet laten en elkaar respecteer zoals iemand is.
Niemand is 100 % een topper.
Maar iedereen heeft zijn goede en minder goede dingen.

Tamkontje, ik heb denk ik nooit met jou op chat gekletst en vind het ook wel jammer om daar niet de mogelijkheid meer voor te krijgen.
Wens jou verder wel veel chat plezier waar jij het wel naar je zin hebt.
Vind het ook jammer voor jou dat jij het zo voelt

groetjes Bellabeertje
Citeren27.09.20120 likes
Jammer shorty !!!!
Citeren27.09.20120 likes
Ben ff stil. shorty
Citeren27.09.20120 likes
shorty, heel erg jammer, ik wel met je gechat, en ik kon het altijd wel met je vinden, ik laat mensen altijd in hun waarde en respecteer iedereen om wie ze zijn...................maar begrijp je keuze, hou je haaks en ik zal je missen hier, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren28.09.20120 likes
Ik schrik er wel van, vin het jammer, lastg nu de juiste woorden te vinden.. hou je taai in elk geval

kuss
Citeren28.09.20120 likes
mmm,bye bye shorty ,vind wel jammer hoor
mog je wel graag tegenkomen
succes in verdere leven
Citeren28.09.20120 likes
Jammer Shorty, succes
Citeren29.09.20120 likes
Goedemorgen shortywheel,

Jammer dat je weg gaat maar ik wens een fijn pleziere leven verder en misschien zie ooit terug.

Met vriendelijke groet Mfan

Adverteer hier