Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

alweer een chatuitje met kletsen.com

Advertise here!!

Citeren02.06.20120 likes
even ter info... het is nogal ver lopen van hotel naar binnenstad en vice versa. ook van treinstation naar binnenstad is het een kwartiertje ongeveer(heb het zelf nog nooit gelopen, ben nie gek). misschien dat even vermeld kan worden wie met de trein en wie met de auto? evt ophalen van station??
Citeren02.06.20120 likes
Na Arno al is het 40 graden mij zul je niet in een rokje zien ik heb namelijk een zwakke blaas
Citeren03.06.20120 likes
Wij komen met het OV
Citeren04.06.20120 likes
goed even wat info

we kunnen pas om 1400 uur in checken in het hotel ,ik stel voor dat we tussen 1500 uur en 1600 uur afspreken in een bar/bistro ,zodat ik met de slapers naar het hotel kan gaan om evt spullen weg te liggen en dat de rest daar even blijf kletsen en drinken tot we terug zijn

ik zelf kom ook met auto , soraya en timon rijden met ons mee , ik denk dat als het nodig is dat we wel mensen tussen door op kunnen halen ,er zijn denk ik genoeg mensen die met de auto komen

we zullen elkaar ontmoeten in bar en bistro kletsen&proeven op de melkmarkt 52, vervolgens gaan we rond 1900 uur richting restaurant chill&grill in zwolle melkmarkt 18,8011MC
het hotel is :hotel campanile hotel&restaurant zwolle ,adres:schuttevaerkade 40,zwolle,8021DB

als er mensen zijn die het niet kunnen vinden o.i.d , kan je me altijd even bellen op telefoonnummer 0619887682

evt vragen staan natuurlijk ook altijd vrij via forum , email o.i.d

ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren04.06.20120 likes
meisje ja je kan nog mee , ik moet wel weten of je ook mee eet want ik moet reserveren

Advertise here!!

Citeren04.06.20120 likes
heel veel plezier allemaal
Citeren04.06.20120 likes
Hallo iedereen,

Ik kom met de auto.

Ik kan eventueel 3 mensen meenemen
van Station Zwolle naar de Bar & Bistro
en daarna naar het Restaurant

In de auto is wel Vol = Vol .

Als er mensen intresse hebben,meld je
bij mij via een prive bericht bij de chat.

Groetjes Darkness
Citeren04.06.20120 likes
Allemaal een fijne dag en avond toegewenst
Citeren04.06.20120 likes
Ik wens een ieder die naar het chat uitje gaat heel veel plezier en ik denk dat het een hele korte nacht word voor vele hahahaha.

Have fun alllllllllllllllll.Dan zal ik het ook hebben whaaahahahahaha
Citeren05.06.20120 likes
ik heb ons restaurant aangepast , de kleine heeft geen diner op 9 juni i.v.m voetbal

Adverteer hier