Citeren20.04.20120 likes
Ik heb ook al een afspraak gemaakt met de zon... dus die komt ook

Advertise here!! |
Citeren20.04.20120 likes Ik heb ook al een afspraak gemaakt met de zon... dus die komt ook ![]() |
Citeren20.04.20120 likes ja peet dat ben ik he, ik speel dan voor het zonnetje in huis ![]() ![]() |
Citeren20.04.20120 likes goed gedaan vrouwtje ![]() ![]() |
Citeren20.04.20120 likes hoop dat we savonds in een kroeg met tv zitten ..
nederlands elftal moet de eerste wedstrijd dan ![]() ![]() |
Citeren21.04.20120 likes mooi Hotel,leuke omgeving,het ziet er goed uit!!
![]() ![]() ![]() fijn weekend |
Advertise here!! |
Citeren23.04.20120 likes ik moet helaas weer afzegge :-(
ik heb der nie aangedacht dat ik 9juni moeder/kind weekend heb met brenden van de scouting groetjes tamara |
Citeren23.04.20120 likes shirley(eten + slapen)
willem(eten+slapen) carin(eten + slapen) babsie(eten+slapen) soraya(eten+slapen) timon(eten+slapen) wilmaa(eten) gerrit51 (eten+slapen) boerharms(eten) vrouwtje(eten) rik (eten+slapen) wolf (eten) vos (eten ) twinky (eten) funnygirl(eten) kummie(eten+slapen) mrammetje(eten+slapen) sportlife(eten+slapen) snake(eten+slapen) vorkie(eten+slapen) zippora (eten+slapen) pluisje(eten+slapen) tattoosan (eten) afzeggingen kunnen tot 20 mei daarna zitten er helaas kosten aan verbonden |
Citeren23.04.20120 likes ![]() ![]() |
Citeren23.04.20120 likes Ik ben benieuwd hoeveel er nog afzeggen, wij niet hoor wij komen wel, maar uit ervaring blijkt dat er altyd mensen zeggen dat ze komen maar het uit eindelijk toch laten afweten, en vooral diegenen die het forum van het chatuitje volkrabbelen ![]() |
Citeren23.04.20120 likes Vorig jaar was er ook zo'n was lijst en toen leek het wel een mod uitje hahaha |