Citeren31.07.20060 likes
ff berichtje van mij 
kusssssssssssssssssssssssss

kusssssssssssssssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren31.07.20060 likes ff berichtje van mij ![]() kusssssssssssssssssssssssss |
Citeren31.07.20060 likes ![]() |
Citeren02.08.20060 likes whahahahahaha stuur geld?!?!?! hahahahahahaha om de vakantie door te komen? hihihihihi
xxxx dinnetje |
Citeren02.08.20060 likes hahahahahaahah mram.... aandacht te kort???
nou ik stuur geen geld maar wel een bosje bloemen.. ![]() ![]() ohh nee daar hou je niet van, schreef je ![]() ![]() nou dan een prachtige plastice klaproos (in t echt zijn ze echt veel mooier hoor...) ![]() |
Citeren02.08.20060 likes jaaaaaaaaaaaa leuk een plastic klaproos hahahah staat goed bij me bloemtjes bankstel ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.08.20060 likes speciaal voor mram een passage uit "het dorp"
Wat leefden ze eenvoudig toen In simp'le huizen tussen groen Met boerenbloemen en een heg Maar blijkbaar leefden ze verkeerd Het dorp is gemoderniseerd En nou zijn ze op de goeie weg Want ziet, hoe rijk het leven is Ze zien de televisiequiz En wonen in betonnen dozen Met flink veel glas, dan kun je zien Hoe of het bankstel staat bij Mien En d'r dressoir met plastic rozen ![]() |
Citeren02.08.20060 likes hahahahahah ![]() |
Citeren03.08.20060 likes Hahaha Is dit een help mram de vakantie door forum?
Malloot, hoe lang blijf je weg dan? Je word gemist ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren03.08.20060 likes wel een ideetje zeg..... kan ik hier ook mn banknr doorgeven??? ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.08.20060 likes hahaha geloof dat ze 2 weken op de camping zit en dan nog 3 weken thuis.. maar ja op de camping is het internet ook al niet veilig voor haar hahahahaha
help mram de vakantie door whahahaha ja espasa ik zat me dat ook al af te vragen.. bbq-en is ook duur he, al dat vlees dat je moet kopen, alle uitstapjes die je nu maakt in de zomer... wie weet zijn er wel sponsors te vinden hihi |