Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

alle kansen

Advertise here!!

Citeren27.05.20070 likes
alle kansen ben je kwijt,ut is geen verwijt,maar meer het is nie meer wat me meer raakt,in het begin was ik kwaad,maar nu weet ik je weet nie beter,en kan ut daarom ook laten,en lees met een grote lach je zin na,(ut is raar,maar waar hij zij tegen mij: het houd hem bezig als je terug praat en kwaad zal zijn,en nu weet ik sgat je had gelijk,)daarom dat ik het nu zwart en op wit schrijf,jou letters geven blijk,maar de kans die ik heb gegeven ben je kwijt,en ut zal mijn niet raken,omdat niet om dat punt ben geweest,dus als je dit leest,wees blij met je zinnen en verwijten,maar weet ik die lach en ze weer vergeet .....
Citeren27.05.20070 likes
Ik hou van mij, hoor je nooit zingen Ik hou van mij, wordt nooit gezegd Maar ik hou van mij ga ik toch zingen Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen Ik hou van mij, van mij kan ik op aan Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan Ik blijf bij mij en niet voor even Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd Ben zelfs bereid m'n leven voor mezelf te geven Ik blijf bij tot dat de dood mij scheidt Ik hou van jou, zeg ik soms ook wel Ik hou van jou en ik meen het echt Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander Want ik ben verreweg de leukste die ik ken Ik hoef mezelf zonodig voor mij niet te veranderen Ik hou van mij mezelf gewoon zo als ik ben Want ik hou van jou betekent meestal Schat hier heb je m'n problemen los maar op Leef in een hel, verwacht van jou de hemel Jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op Want ik hou van jou is niet de sleutel tot een ander Maar ik hou van mij al klinkt het bot en slecht Want wie van zich zelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars Al die ik hou van jou tegen een ander zegt.
Citeren27.05.20070 likes
abracadabra alaakazam
Citeren27.05.20070 likes
memories,my memories how long can you stay to haunt my days she came without a farthing a babe without a name so much ado about nothing is what she'd try to say so much ado my lover so many games we played through every fleeted summer throught every precious day all dead all dead all the dreams we had and i wonder why i still live on all dead all dead and alone i'm spared my sweeter half instead all dead and gone all dead... all dead all dead at the rainbow's end and still i hear her own sweet song all dead all dead take me back again you know my little friend's all dead and gone all dead and gone her ways are always with me i wander all the while but please you must forgive me i'am old but still a child all dead all dead but i should not grieve in time it comes to everyone all dead all dead but in hope i breathe of course i don't believe you're dead and gone all dead and gone.

Adverteer hier