Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

algemeen pc probs

1

Advertise here!!

Citeren14.11.20080 likes
hoi,
effe in algemeen over pc probs onder andere je nrs met reconnect.

soms gaat dit automatisch kun je er helaas niks aan doen is dat je modem of je draadloze router ip refresh heeft.
ander zijns kan het voor kommen dat je internet Explorer vol zit met cookies en dat spul.

dus wat het advies is eerst je geschiedenis en cookies en temp files wissen vergeet je wachtwoorden niet mensen.
ander zijds kan in c://windows/temp zoveel troep staan dat windows erop reageerd btw die map mag leeg, dus alles wat eruit verwijdert kan woorden geeft windwos zelf aan wat niet weg kan eruit.

dan komt de volgende stap eris al een wifi booster geplaatst in forum werkt ook.
soms kan het gewoon zijn dat je antenne voor draadloos niet sterk genoeg is.
hier hebben ze in de betere pc winkel voor een 10 euro of iets meer een goeie oplossing voor.
advies is een goeie antenne te neemen 9db of meer.

des niet te min inet is eenmaal soms aan storingen gebonden dus een recon kan altijd wel eens

ow je kan altijd als je nrs heb wel effe op f5 drukken werkt vaak ook
hoop dat jullie er wat aan hebben.

groetjes
paulus
Citeren14.11.20080 likes
idd paul maar niet op elke router kan je de antenne vervangen.
en dan is de wifi booster een leuke oplossing .
Citeren14.11.20080 likes
Handig proggie wat ik gebruik om tijdelijk bestanden en men register mee opschoon is Glary Utilities gratis te downloaden via
http://www.glaryutilities.com/gu.html?tag=download .
Een klik een het scant vlug je systeem, kan zelfs iemand die niet sow ervaren is met pc,s. Voor de ervaren gebruiker zitten ernog aantal opties op. Oa kunt je processen aanklikken en welke je niet bekent voorkomen direct lezen wat voor process het is en of het gevaarlijk is. Aan elk process zit een topic verbonden waar je ervaringen van anderen kunt lezen.
Citeren15.11.20080 likes
Dankje Sjeik, we hadden iets vergelijkbaars maar dat gelden 30 dagen ( TU2008)
Deze is fijner dankje, mijn laptopje is weer sneller

Citeren16.11.20080 likes
ik haal deze ff naar boven voor degene die hem kan gebruiken

Advertise here!!

Citeren17.11.20080 likes
dank je wel sjeik voor de tip

kussssssssssss en knuffffffffffff
Citeren17.11.20080 likes
Ben nie sow fan van trail versions, na afloop van de "trail" dien je de software te kopen of te verwijderen. Zijn trail versions die dan juist voor extra ellende gaan zorgen. In de hoop dat je de software alsnog aanschaft.
Citeren17.11.20080 likes
is er een vertaal versie van in nederlands sjeik gr Visser
Citeren17.11.20080 likes
Trail versions, software die je voor een bepaalde periode gratis mag proberen. Na de gratis gebruik periode kun je kiezen of de software verwijderen of aanschaffen. Wanneer je niet tot aankoop overgaat en de software verwijdert, kunnen er bestanden op je pc achter blijven. Deze bestanden maken het mogelijk om schadelijke bestanden toegang te geven tot je pc, door je zogenaamde virituele poorten open te zetten. Niet bij alle probeer versies, maar het komt voor.
Duidelijk Visser ? Of wenst u nog een 65 + versie
Citeren17.11.20080 likes
het is me duidelijk sjeik bedankt maar toen ik naar school ging was er geen engelse les vlak na de oorlog en wilde je dat toch koste dat te veel geld voor mijn ouders en andere dingen waren belangrijker zoals toen 3 kindermonden eten te geven gr Visser

1

Adverteer hier