Citeren15.03.20070 likes
echt een verbetering he snake
Advertise here!! |
Citeren15.03.20070 likes echt een verbetering he snake
|
Citeren15.03.20070 likes wisten jullie dat, nou 1x niet alles vanzelf gaat wisten jullie dat, je soms een beetje geduld moet hebben |
Citeren15.03.20070 likes ja he anais kom net van de kapper en na de 2 x ook niet hoor roos biglol: {ban freak} |
Citeren16.03.20070 likes permanetje gezet snake? |
Citeren16.03.20070 likes nee een lok a la john travolta
|
Advertise here!! |
Citeren17.03.20070 likes Goeie morgen gazet van Kletsen,
voor de rubriek huisdieren wil ik melden dat mijne lieve kater een oog kwijt is sinds gisteren. hij blijft nu 5 dagen binnen tot de antibiotica op zijn. hij is zeer flink en maakt het goed momenteel. volgende week mogen de draadjes eruit. vanaf vandaag leert hij terug afstanden inschatten. de kattebak en zijn eten heeft hij al gevonden, nu nog leren springen en voorzichtiger zijn met de rivalen die hem dit gelapt hebben. |
Citeren19.03.20070 likes bijdeze wens ik de kat van Gemmie sterkte
Dat je baasje je maar veel mag aaien x Saffie |
Citeren19.03.20070 likes thnx Saffie dikke kusss
hij wordt goed verzorgd in mijn geïmproviseerd hospitaal. mand met deken, 2 keer per dag de pillekes in vlees verstoppen, zien dat hij ze opgeten heeft, korrels en water, kattebak, als dat zo verder gaat wil hij niemeer buiten haha ligt nu te slapen, ik aai hem nog een keer extra voor jou goede wensen. ;) |
Citeren19.03.20070 likes mram neemt ff mandje met kattesnoepjes . balletje stokkie met pluimpje en een blikje kattenvoer mee als ze op zieke bezoek gaat bij de kat van gem
|
Citeren27.03.20070 likes wisten jullie dat, ik vandaag heb ondekt dat het leven 1 groot feest is
|