|
|
|
sorry die heb ik niet gezien, ik was mijn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker , heb lekke band sjonge jonge, wat zijn mensen toch brutaal om een fiets je stelen.
zeg mram , wat voor kleur had die fiets ??? |
paars met goud was een herenfiets hoog model
|
onee die heb ik niet gezien mijn fiets is paars met goudkleurige stippen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zijn we bij gezochten/gevonden voor werpen hier ?? |
Anonymous Undefined 65739 berichten bericht gevonden voor kletskrant
Een 13-jarig meisje uit Brussel heeft zich in 2004 voorgedaan als haar 23-jarige zus om te kunnen trouwen met een Marokkaan. De 24-jarige man wilde zo een verblijfsvergunning krijgen. De jonge bruid, die er ouder uitziet voor haar leeftijd, had trouwambtenaren van de Brusselse deelgemeente Schaarbeek wijsgemaakt dat ze haar identiteitskaart was kwijtgeraakt. De politie had daarna een verklaring afgegeven, waarop het meisje zonder enige controle haar geboortedatum met tien jaar...... |
|
wisten jullie dat, we binnekort een fot op het forum hebben van een schaars geklede jaco wisten jullie dat, alle vrouwlijke leden lid kunnen worden van de fanclub van jaco wisten jullie dat, ik nu op moet gaan schieten, moet zo werken
|
wisten jullie dat, kamp een chatuitje aan het organiseren is, met gitaar muziek en zang.
wisten jullie dat, het voor dat chatuitje wel mooi weer moet zijn (gaan we zwemmen misschien ?)
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
en kan je zwemmen roos
|
wisten jullie dat, als ik dat vertel ,dat dat dan het nieuws van de dag is wisten jullie dat, het volgende week weer gaat vriezen
|
|
|