|
|
|
wisten jullie . dat je een spin gewoon moet op zuigen met stofzuiger, en daarna een knikker, dan zijn zekerweten zijn baterijen leeg.
wisten jullie dat, ik straks sneeuwballen gaat gooien wisten jullie dat, ik overal mijn sporen achterlaat
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten bukkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dikke kussssssssssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten wisten jullie dat er 32 achter mijn naam staat, terwijl ik pas de 11e februari jarig ben kusssssss kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten wist je dat ik daarom maar 67 achter mijn naam heb gezet het is mijn geboortejaar zo hoef ik hem niet elk jaar aan te passen hahahaha
groetjes treaxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
sneeuwbericht
het kan gaan sneeuwen maar de hoogte zal beperkt blijven. we kunnen dus niet op de latten. verder zal het vanacht buiten niet warm zijn.brrrrr uw weerman , rider
|
Anonymous Undefined 65739 berichten op dit moment lopen hier 2 honden hawk
een boerenfox van bijna 5 ( van mij ) en een kruising van een dogo argentino en een bouvier van 3jaar
gaat geweldig met elkaar en er staan hier ergens op het forum foto's van
groetjes treaxxx |
Het sneeuwt hier in zuid limburg...
Nou vraag ik me af welke gek dat deze kant op geblazen heeft
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Sorry Snuffie, ben al druk bezig om het terug te zuigen richting de Drossaard in Uden zodat ik morgen kan gaan sleeen met Bonneke op de heuvel hier Jacootje ~~~XXX~~~ |
wisten jullie dat , heli een boek met verhalen gaat schrijven wisten jullie dat, als dat boek af is , blix het dan kan lezen
|
|