Citeren05.02.20070 likes
ja, ik kan me voorstellen kip ,....als je zo zit dat je weinig ruimte hebt om op forum te komen en te tikken 

Advertise here!! |
Citeren05.02.20070 likes ja, ik kan me voorstellen kip ,....als je zo zit dat je weinig ruimte hebt om op forum te komen en te tikken ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.02.20070 likes Ps Nanc ga eens werken ,....je mag helemaal niet op forum zitten in de baas zijn tijd ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.02.20070 likes wisten jullie al ...
da kletsen.com de klets room al een tyd nie meer zo mega gezellie is als voorheen...?? ![]() ![]() greetzz...mariska... |
Citeren05.02.20070 likes Sssssssssssssstttttttttt Hawk. Klein detail de baas is er niet die is ziek dus ik maak nu zelf uit wat ik doe ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.02.20070 likes |
Advertise here!! |
Citeren05.02.20070 likes Mijn room is ook heel gezellig want ben net verhuisd.
Alles kunnen zetten volgens mijn goesting. En ik vind kletsen nog altijd gezellig hoor! ![]() |
Citeren05.02.20070 likes
kletsweerbericht
aankomende nacht zal de zon weinig schijnen ![]() ![]() ![]() dit was het wéér voor komende periode uw weerman , rider ![]() |
Citeren05.02.20070 likes wisten jullie dat, ik mij vandaag onwijs netjes heb gedragen ![]() wisten jullie dat, ik met shir in maart naar de afsluitdijk gaat, om onze badeend trug te halen. wisten jullie dat, wij hier een chatter hebben die massages geeft , maar alleen bij u thuis ![]() ![]() wisten jullie dat, sommige mensen moeite hebben met vragen op nette manier te beantwoorden ![]() ![]() |
Citeren05.02.20070 likes Weet je wat mij opvalt dat reporter Hawk me in de gaten houd ??
Van wie heeft ie dat geleerd van tellingen is er niks bij ![]() |
Citeren05.02.20070 likes weet je dat je nooit op forum moet verwachten dat het netjuhs gaat ( tis geen 65 + forum ) ![]() ![]() weet je nanc dat ik dat al jaren doe jouw in de gaten houden ![]() |