Citeren28.06.20120 likes
Wauw... raak
Stil...
Stil...
Advertise here!! |
Citeren28.06.20120 likes Wauw... raak
Stil... |
Citeren07.07.20120 likes Paulus
Wat mooi om te lezen. ![]() |
Citeren13.07.20120 likes
toen rozen mochten bloeien
jij was die bloem die bloeide in mijn ogen die groeide in haar kracht vanbinnen was jij zacht jij was die roos al liet je doornen staan toch wist ik al meteen dat ik voor jou zou gaan nu prijkt er in mijn vaas geen roos noch bloem en in mijn tuin groeien er distels die ik niet had gezien was ik dan blind voor wat jij zei en moest jij gaan omdat jouw sterven op die dag geen waarheid mocht verstaan |
Citeren15.07.20120 likes paul bedenk je ze zelf of komen ze uit boekjes? ![]() |
Citeren15.07.20120 likes het zijn me eigen gedichten |
Advertise here!! |
Citeren18.07.20120 likes Paulus
Ze zijn zo mooi, en ik denk recht uit jou hart. Ik lees ze graag, bedankt hiervoor |
Citeren20.07.20120 likes
Foto!!
Zo herleven we de momenten die tastbaar werden vastgelegd door een klik, voelbaar zoals jij en ik daar zaten in de zon genietend omringd door zuivere natuur we spraken niet toch lachten we vrijuit ontspannen in volkomenheid van dat bijzondere moment waar geen gedachten vroegen we enkel konden zijn |
Citeren20.07.20120 likes
Moment
de late middagzon verschuift even haar gedachte's die vloeiend lopen in haar hoofd alsof zij ze kan kneden ze heeft ze willen vermijden dat praten schept een band de muur van wantrouwen brokkelt af terwijl ze zich ontspant en haar emoties zich dompelen in de woorden van een mens houdt zij zichzelf vast |
Citeren22.10.20130 likes Toen Wanhoop sprak om nog te leven
ook al is er even zonlicht op mijn huid die haalt er geen kanker uit ik ben te moe om steeds te sterven zelfs mijn kist weegt zwaarder dan gezond verstand want wie wil
mijn buitenkant vanbinnen erven met de dood als onderpand |