|
|
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten rene froger heeft voor ons de halve avond gezongen in de box........
en mooooooiiii, zo mooi.
de volgende keer neemt hij gordon en joling mee....... dat zal nog een lachen worden denk ik.... en gezongen dat er dan wordt.....
Dus kom naar de chat en overtuig jezelf op kletsen.com, het moet nie gekker worden hoor !!!!!! lig in een froemel......... hahahhhh. |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahaa nootje
ik zal er bij zijn als ze allebei komen!!!
???*?~-.??,.-~*????G??z ???*?~-.??,.-~*?? |
vrolijke noot Undefined 319 berichten hahahaah angelz.........gaan we samen vooraan zitten ?
nootje..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten wwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwww niet hun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihihih ik ben er seker niet bij dan whahaha lol!!!
kuss kirsten!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben er bij ,noot reken daar maar op
hahahahaha |
|
Waters Undefined 587 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Neeeeeeeee, Rene Froger heb ik vorig jaar al gezien op ons personeelsfeest in Veldhoven, en dit jaar zijn o.a. Gerard Joling en Lee Towers er....hahahaahahaha, ach, agge mar leut het!!!!
Jacootje XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben erbij, al is het maar voor de gezelligheid. groet cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb geen idee hoe het hier werkt ben hier voor het eerst |
Anonymous Undefined 65739 berichten nu wel dreaming :P
groetjes shirley |
|