02.12.20050 likes
arme pacco ik heb het zelfde probleem , ga je toch gewoon van rinse drinken vraag hem mee naar de kroeg na genoeg op te hebben zeg je dat je naar de wc gaat en dan smeer je hem snel

Advertise here!! |
02.12.20050 likes arme pacco ik heb het zelfde probleem , ga je toch gewoon van rinse drinken vraag hem mee naar de kroeg na genoeg op te hebben zeg je dat je naar de wc gaat en dan smeer je hem snel ![]() |
02.12.20050 likes whahaha shir,
dat moet ik onthouden als ik ook eens geen geld meer heb!! |
02.12.20050 likes hahahaha tja mama wie niks meer heeft die moet soms slim zijn |
02.12.20050 likes hey snoezie kussssssssssssssssss jou zal k nooit vergeten en jou ook niet kirsten kus en een knuffel terug , thx mama en ja kheb er redenen voor wie weet mss kom k nog wel eens langs mis jullie ![]() |
02.12.20050 likes oeps mijn beste vriendin (shirley) bijna vergeten stom van mij hoor je nog wel eens op msn ![]() |
Advertise here!! |
02.12.20050 likes Uhm....Moon komt NOOIT meer????????
Jammer, heel erg jammer, maar net wat je zegt, je hebt er je redenen voor, en die respecteer ik....Ik wens je bij deze het allermooiste toe in je leven, dank voor de gezellige tijd, en het gaat je goed!!!!!!!!! Jammer..... Jacootje |
02.12.20050 likes lief van je moon dankjewel ik zal je missen op kletsen jij heb net als ace mij vaak vermaakt als ik alleen zat we kletsen snel op msn bij kussssssssssssssss |
02.12.20050 likes jep jaco maar ik mis jullie zo khad een leuke tijd met jullie als k kan kom ik zeker nog eens langs hou je ook goed he ![]() |
02.12.20050 likes ach jammer moontje von het altijd wel leuk om met je te dollen maar ja suc6 met wat je van plan bent en hoop dat ik je nog eens langs zie komen
ps shirley doe het graag om een medemens te vermaken ook al was je 7 :P |
03.12.20050 likes haahahah ace zeker wel hmmm zou je me een beetje gaan leren kennen ![]() |