01.09.20050 likes
afscheid
Advertise here!! |
01.09.20050 likes afscheid |
01.09.20050 likes we;lk afscheid cats
kus marie |
01.09.20050 likes als de dood maar n tijdelijk afscheid is,
voor n lange, lange reis. waarom doet het dan toch zo'n pijn? en voelt mijn hart zo koud als ijs. waarom lijken dan gedachtes je gek te maken, moet je wakker blijven om niet de weg kwijt te raken. voelt het allemaal zo als last, en vraag je je af of je wel in "dit leven"past. K herinner me elk zowel mooi, als pijnlijk moment, en hoe dan ook, wat ook komt, ik hou ze vast, en al nemen we nu op aarde afscheid, ik weet zeker,'t is voor heel even en zeker niet voor altijd. |
03.09.20050 likes Wow, ik ben er stil van Cats, erg indrukwekkend.....
XXX Jaco |
04.09.20050 likes Tranen van vreugde
tranen van verdriet ze zeggen zoveel maar praten kunnen ze niet |
Advertise here!! |
04.09.20050 likes Lieve Cats:
The greatest thing you'll ever learn in life: is to love, and be loved, in return....(Moulin Rouge) XXX Jacootje (slaap zacht) |
07.09.20050 likes nog meer afscheid.
dit gedicht is speciaal voor knaplastig. ik hoop dat je er wat aan hebt. Afscheid alleen het woord roept al veel pijn op en ik voel me de laatste tijd niet altijd top een klein verzetje is alles wat je eigenlijk wou nog steeds denk ik elke dag wel even aan jou je wilt me niet kwetsen en valse hoop geven in die 2 jaren tijd heb ik veel om je gegeven dat ene moment samen was echt een wonder het gevoel dat jij me gaf was heel bijzonder helaas is nu voor mij de tijd toch gekomen om niet meer over jou te blijven dromen het is niet goed voor mij om te blijven denken dat jij je ooit nog eens zou kunnen bedenken dus daarom zeg in nu maar tegen jou mijn lief ik neem afscheid van jou.... mijn hartedief. knaplastig, ik weet hoe moeilijk je het hebt. zou graag weer mijn blije vriendin terug zien. maar je weet ook in moeilijke tijden sta ik voor je klaar. en je hoeft je niet altijd te verontschuldigen dat je denkt dat je me lastig valt. Als het andersom zou zijn sta jij ook voor mij klaar. zet hem op. en wij maken er wat van. tot dinsdag a.s. groetjes je vriendin cats |
14.09.20050 likes Ooooh, al die gedichten zijn prachtig! Cats, je hebt echt talent! En Jaco, ik heb wel 1 foutje ontdenkt :P het is: "The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." Je was alleen de 'just' vergeten ![]() groetjes Evike |