Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

aan wie zou jij een bloemetje willen geven en waarom?

Advertise here!!

Citeren29.11.20090 likes
lieve visser, de tranen schieten me in mijn ogen, heel erg bedankt en ja ik weet waarom. Ik word er helemaal stil van, maar het begint weer een beetje te komen van mijn kant dat ik kan genieten van de dingen die ik doe, maar het blijft enorm zwaar. Maar daarom wil ik jou een hele dikke bos rode rozen terug geven, dank je wel voor alle mails en steun van de afgelopen weken. Mede dankzij jou hulp en raad en die van ajax ben ik weer nu beland op het punt dat ik weer een beetje kan genieten.
Ook geef ik een hele grote dikke bos rozen aan mijn man omdat hij er ook ontzettend veel voor me is, dank jullie wel. Dikke kuss en knuff en hvj als vriendin
Citeren07.12.20090 likes
Bos bloemen voor Suug
Citeren07.12.20090 likes
Ik wil een heeeele grote bos bloemen geven
aan ron en peet..
voor alles wat zo voor me gedaan hebbe.. en dat ze der altijd voor me zijn als ik ze nodig heb

Dikke kussss Muts
Citeren07.12.20090 likes
muts dank je wel (ik moet er even van blozen) je krygt ook van mij een grote bos rode rozen omdat je dat nu wel kan gebruiken en omdat ik stapel gek met je ben en je mijn schatje bent

dikke kussss hvj
Citeren07.12.20090 likes
ik geef Petra dan een hele dikke bos bloemen, omdat ze er altijd is voor mensen die het nodig hebben, dikke pluim Petra, je bent een superwijf...................dikke kuss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren07.12.20090 likes
Ik geef een grote bos rozen & dikke kuss aan mijn moeder omdat ze die wel kan gebruiken nu
Citeren08.12.20090 likes
ik bestel even extra bloemen bij Rene namelijk voor Bonneke,Wilma, Schorp,Diaan en Twink omdat ik jullie allemaal lief vindt en jullie allemaal schatten zijn

dikke kussssss
Citeren08.12.20090 likes
ik geef peet en ron een bos mooie rozen omdat ik hun ook schatten vind en blij ben ze hebben mogen leren kennen hier

Dikke kusssss
Citeren09.12.20090 likes
ik geef een bossie blomme aan wally
Citeren17.12.20090 likes
Veur Caat

Adverteer hier