Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

aan wie zou jij een bloemetje willen geven en waarom?

Advertise here!!

Citeren14.08.20160 likes

ik geef een bloemetje aan alle lieve mensen om mn heen :) en ook aan but, ploff, snuff en babs en vrutz en marcel en marco! :)

Citeren15.08.20161 likes

Dankje lieve Willie, ben al blij da'k geen cactus krijg... hehe :P Voor jou een mooi bosje roosjes, gemengde!  En een knuffel natuulk... ;)

Citeren21.08.20160 likes

aan wie ik een bloemetje zou geven... mmm, diegene die het verdienen, weten het wel... :D

o_-
Citeren26.08.20160 likes

Ik geef een bloemetje aan Silvia... omdat we een keigezellige donderdagavond hebben gehad. Aan Denre omdat het een leuke eigenaar van de chat is.

En als laatste aan koffieplant, omdat we hem de laatste tijd te weinig zien op de chat.

Citeren26.08.20160 likes

Ik geef   iedereen  een bloemetje  die  mij aardig  vinden.........................haahahahhahhahahaha

Advertise here!!

Citeren26.08.20160 likes

en ik was iemand vergeten.... en een bos bloemen voor autofreak.. omdat het een verschrikkelijk lieve chatter is:)

Citeren26.08.20160 likes

thnx  carla,,,,  dak  vink  lief  van je...........krijg je van mij ook  een bossie  bloempies, gewoon  omdat  ik jou  ook     een  lieve   leuke  chatster  vgind.

Citeren27.08.20160 likes

thanks carla .hmmmm ik geef anna van vreekie maar bos bloemen omdat ze zoveel te verduren hebt met hem

Citeren27.08.20160 likes

:D  :D

Citeren29.08.20160 likes

ik geef een bloemetje aan elfje vandaag... ze is geslaagd voor haar rijbewijs B vandaag... ze kan de straten onveilig gaan maken... gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... 

o_-

Adverteer hier