Citeren13.09.20120 likes
bos bloemen geef ik aan willie

Advertise here!! |
Citeren13.09.20120 likes bos bloemen geef ik aan willie ![]() |
Citeren13.09.20120 likes plantje bedankt voor je bos bloemen ![]() kusss ervoor. Freakske bedankt voor jou bos bloemen ![]() ook jij krijgt er een kusje voor ![]() Ik geef 2 kaartjes aan freak en plantje voor de lingerie avond in ons cafe ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20120 likes kijk freak, daar is bella al, je moet je niet zo`n zorgen maken ![]() ![]() bella, wie geven er een lingerie avond dan? |
Citeren13.09.20120 likes bonneke
knufff, wij toch of mogen de mannen dan niet komen kijken. Was freakske bezorgd om beertje ![]() Freak kussssssssssss ![]() Maar bonn het gaat even allemaal niet zo lekker hier, maar zal weer wel over gaan, en ik hoop heel heel snel. dikke knufff en trek jij extra voor mij ![]() |
Citeren13.09.20120 likes lieve bella, ja freak was bezorgt om je, maar vervelend voor je dat het even niet zo lekker gaat bij je, weet dat je mij altijd mag mailen om je hart te luchten, pas goed op jezelf ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren13.09.20120 likes Ik zie het Bonn, ben blij dat beertje er weer is... ![]() ![]() ![]() Hey thnx voor dat kaartje, Beertje...kusss ![]() Ik denk dat koffie en ik vooraan gan zitten bij die show, wil nix misen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.09.20120 likes ik geef bell een bloemetje omdat ze gewond is ![]() |
Citeren14.09.20120 likes ik geef bella ook een bloemetje met een kaartje, sterkte meis, en ik hoop dat het uiteindelijk mee valt, pas goed op jezelf, dikke knuffel |
Citeren14.09.20120 likes Geef beertje een hele dikke bos bloemen,met daaraan een kaartje,,, beterschap, en groetjes van freak, en ana .
Kussssssssssssssssssssssssssss ![]() |
Citeren15.09.20120 likes ![]() |