Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr snotver pfffffffffffffff

1

Advertise here!!

Citeren12.11.20080 likes
gezocht kindvriendelijke vlakbank

me jongste dochter krijgt een dikke kont . ze past haar broeken niet meer . koop je een broek voor haar 2 keer aan en dan krijgt ze de knoop niet mee dicht. ze wil graag broeken tot in haar middel en alle broeken zijn heupbroeken. iedere ochtend is het strijd gillen stampen en boos worden. nog ff en ik haal alle broeken uit haar kast trekt ze maar een rok aan.

dus kan ik vandaag met me bult weer op jacht naar broeken . het leven van een moeder gaat niet over rozen
Citeren12.11.20080 likes
mischien broeken met elastieken band erin een oplossing??

sucses mram kusssssssssssss

paulus
Citeren12.11.20080 likes
hihihi mram dogters owk he.. maar als je dochter er na twee keer opeens niet mee rin de broek past, ligt het dan niet aan haar mama die de broeken te heet wast?? hihihi

anders rokjes aan das owk heel leuk!!!

kussie kirsten
Citeren12.11.20080 likes
heb een voorstel geef je wat van haar gewicht aan mijn kids want mijn zonen groeien de lucht in maar zijn behoorlijk slank zo slank dat de broek qua lengte goed is maar het zakt hun van hun kont af dus altijd een riem om kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren12.11.20080 likes
er zit al elastiek in de broek. tis ook niet dat ze een heel erge dikke buik hebben ze hebben alle 2 gewoon zo een surinaamse kont :S

mayra en rokjes hahahahha eg niet. das een jongen in een meisjes velletje

Advertise here!!

Citeren12.11.20080 likes
whhehehe mram kan nog veranderen ik heb tot me 15 een gruwlijke hekel gehad aan rokjes hihi, was altijd in bomen aan klimmen ensow!! en de autotjes waren owk erg leuk ihih!

en nu draag ik super vaak jurken en rokjes hihi!

maargoed... een oplossen voor nu, een gat bij de kont knippen en daar een andere lap stof overheen doen wheheheh!
Citeren12.11.20080 likes
Ik sta wel ff mijn korset af
Citeren12.11.20080 likes
ik zei al ik laat wel een paar ribben operatief verwijderen

of koop gewoon broeken 2 maten te groot en haal een stuk van de pijpen af
Citeren13.11.20080 likes
Eeeeuh elke vrouw krijgt toch een dikke kont,
Citeren13.11.20080 likes

1

Adverteer hier