Citeren14.11.20070 likes
Is dit geen forum bevuiling?????
Ook jullie zijn de enige 2 die reageren hier dus zal ook wel niet lang bestaan hebben.
Ook jullie zijn de enige 2 die reageren hier dus zal ook wel niet lang bestaan hebben.
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes Is dit geen forum bevuiling?????
Ook jullie zijn de enige 2 die reageren hier dus zal ook wel niet lang bestaan hebben. |
Citeren14.11.20070 likes och laat ze toch ik heb er geen bezwaar tegen |
Citeren14.11.20070 likes visser het gaat puur om het principe,weet je nog hoeveel topics van mij zijn gesloten om deze reden?
Ik vind dat er wel 1 lijn getrokken moet worden,maar dat is mijn mening en zal ik er verder maar niets meer over zeggen,kusss en knufff Bonn en welterusten |
Citeren14.11.20070 likes ik weet er alles van bonn en vond het ook niet leuk maar ga nergens meer tegenin heb genoeg aan mijn eigen wil plezier hebben en als mijn gezondheid me maar niet in de steek laat is mij het allemaal best maar voor dadelijk kusssssss en knufffffff bonn |
Citeren14.11.20070 likes lieve visser je hebt groot gelijk zo denk ik er ook over,we hebben hier ook genoeg aan ons hoofd en daar vechten we voor en dat is belangrijker dan je druk maken over forumbevuiling maar kon het gewoon effe niet laten,kussss en knufffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes maar ik begrijp je heel goed bonn ik lig eigenlijk al dubbel als jij je mail hebt geopend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.11.20070 likes huh hoe bedoel je dat als ik mijn mail open????
Maar goed ik heb het even geschreven en ben het kwijt hahahahahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.11.20070 likes mag ik niet zeggen van de heilige moet je zelf achter zien te komen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.11.20070 likes ik snap um ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.11.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |