|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten hihi ik zie dat jullie al een eigen ding hebben gemaakt  in de room kan het snel gaan, maar op dit moment is het heel rustig dus ik zou zeggen kom ff kijken  Groetjes Tess xXx
PS heb jullie topic verplaatst naar Gezellig Kletsen
|
jtje Undefined 92 berichten ohoh...en dat moet natuurlijk niet  hahaha ik zal ze dan maar bewaren  en zal ook dan maar van de lange vingers afblijven
|
jtje Undefined 92 berichten |
Ntje Undefined 74 berichten Weet niet wat moet of niet Jtje.......Je mag wel een lange vinger hoor.....Ga jij nog in de room kijken of het bij te benen valt...? Voor mij is het altijd heel verwarrend zoveel berichten zo snel ..maar wil het wel weer eens proberen..... |
jtje Undefined 92 berichten Oke zullen wij even kijken...hahaha...gezellig samen een uitstapje naar de room ! En daarna, als alles te snel gaat, gauw weer vluchten naar hier |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wat weerhoud jullie om niet naar de room te gaan je kan het toch proberen en je kan altijd nog prive gaan en als je nu gaat tessem is moderator gewoon doen zal je zien hoe gezellig het is daar
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Waarom denk ik toch dat Ntje en jtje dezelfde Belg zijn 
|
Tessem Undefined 2226 berichten omdat je dat mis hebt zyx
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Ntje Undefined 74 berichten |
|