Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Zoek een leuke meid voor relatie

1

Advertise here!!

Citeren20.05.20060 likes
Ik ben een man van 32 jaar uit Nederlands Limburg welke op zoek is naar een leuke meid met de leeftijd tussen 25 en 40 jaar. Kind(eren) geen bezwaar. Ik heb dblond haar, ben 1,78 groot, slank en heb een dochter van bijna 6 welke bij ex woont. Mijn dochter is regelmatig bij mij. Ik doe regelmatig uitstapjes met haar. Ik ben iemand die graag erop uit gaat en dingen onderneemt, maar een avondje thuis op de bank en dvd-tje kijken vind ik ook wel lekker. Tevens ga ik ieder jaar op vakantie, zo ook dit jar en wel met mijn dochter naar Gran Canaria. Heb je zin om mee te gaan?

Ben jij die leuke meid tussen de 25 en 40 jaar en ben je het alleen zijn ook zat en kom je uit Nederlands of Belgisch Limburg? Stuur dan een mailtje (of voeg me toe op MSN) en dan kunnen we eens samen babbelen op MSN en elkaar daar eerst eens beter leren kennen. Wat daarna volgt zien we dan wel weer.;)

Groetjes J.
Citeren20.05.20060 likes
hahaha Juulke ....

Leuk dat je op vakantie gaat ... Ben wel een leuke meid van 32, ook gescheiden maar niet van Limburg, dus heb ik pech zeker

dikke kusss mama xxxx
veel succes met het zoeken !!!
Citeren20.05.20060 likes
Hallo Mama van vijf.

Ik zou zeggen laat maar weten waar je vandaan komt en wie weet!

Groetjes Juulke
Citeren20.05.20060 likes
wist niet dat we ook al een relatie buro waren hahahahahhah
Citeren20.05.20060 likes
Jaaaaa ikkeeee ikkeee ikkeeee...!!
Daten??

whahaha

kus nath

Advertise here!!

Citeren20.05.20060 likes
boer zoekt merrie om (op) te mogen (be)rijden , teld dat hier ook als ik zoiets zoek? groetjes van ikke
Citeren21.05.20060 likes
whahaha boer ....jij hebt je rubriekje zoencursus en daar sta ik toch ingeschreven of niet soms hahaha

dikke kusss mama xxxx
ps: ik ben wel geen merrie
Citeren21.05.20060 likes
mama : ik ben wel geen merry? ben je nu wel un merry of niet? hihiihh!

en jah juulke voor jou ben ik en veels te jong en ik woon owk niet goed whahahaha!

kusss kirsten!
Citeren28.05.20060 likes
boer zoekt merrie om (op) te mogen (be)rijden , teld dat hier ook als ik zoiets zoek? groetjes van ikke

1 merrie maar boer?
Citeren09.06.20060 likes
Heyyy Juulke !!!

En je leuke meid al gevonden of nog steeds zoekende ?

Mama wil op de hoogte blijven he hahahahaha

mama xxxxxxxxxxxxx

1

Adverteer hier