Citeren20.05.20060 likes
Ik ben een man van 32 jaar uit Nederlands Limburg welke op zoek is naar een leuke meid met de leeftijd tussen 25 en 40 jaar. Kind(eren) geen bezwaar. Ik heb dblond haar, ben 1,78 groot, slank en heb een dochter van bijna 6 welke bij ex woont. Mijn dochter is regelmatig bij mij. Ik doe regelmatig uitstapjes met haar. Ik ben iemand die graag erop uit gaat en dingen onderneemt, maar een avondje thuis op de bank en dvd-tje kijken vind ik ook wel lekker. Tevens ga ik ieder jaar op vakantie, zo ook dit jar en wel met mijn dochter naar Gran Canaria. Heb je zin om mee te gaan?
Ben jij die leuke meid tussen de 25 en 40 jaar en ben je het alleen zijn ook zat en kom je uit Nederlands of Belgisch Limburg? Stuur dan een mailtje (of voeg me toe op MSN) en dan kunnen we eens samen babbelen op MSN en elkaar daar eerst eens beter leren kennen. Wat daarna volgt zien we dan wel weer.;)
Groetjes J.

Ben jij die leuke meid tussen de 25 en 40 jaar en ben je het alleen zijn ook zat en kom je uit Nederlands of Belgisch Limburg? Stuur dan een mailtje (of voeg me toe op MSN) en dan kunnen we eens samen babbelen op MSN en elkaar daar eerst eens beter leren kennen. Wat daarna volgt zien we dan wel weer.;)
Groetjes J.