|
|
|
isabelle* Undefined 2 berichten Kunnen we misschien via deze weg nog eens afspreken?
Ik vond het zalig met je en wil het wel eens afwerken tot in detail en zodat we er echt van hebben genoten. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Isabelle,
Je hebt het vast over een speciale zachte man.
Ik ben een zachte man en voel mij ook heel zacht.
Helaas sprak ik niet eerder af met je.
Lijkt mij heerlijk om op deze manier uitgenodigd te worden!
Bernd |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bernd.
Inderdaad denk ik niet dat ik je ken wil met jou ook wel eens afspreken als je zo zalig bent als de Zachte man, wie weet gebeurt het wel eens he
Isabelle |
Anonymous Undefined 65739 berichten Succes, Isabelle ermee....
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten nog meer succes ermee.
cats |
|
isabelle* Undefined 2 berichten Ik wil langs deze weg even iets recht zetten heb twee mensen in verschrikkelijke situaties gebracht, het was helemaal mijn bedoeling niet en het heeft met mij dingen teweeg gebracht dat wat we hier zoeken niet op zijn plaats is en ik stel het nogmaals hier gebeuren geen weddingsschappen, hier kent iedereen elkaar ...en nogmaals mijn exuses dat ik je wilde kennen Zachte man...maar ik heb het je heel eerlijk gevraagd en jij hebt toegestemd toch!!!!!!! |
ik snap niet goed waarom jij je excuseert dat je iemand wilde kennen en zeker als hij toegestemd heeft.
Wat bij mij dan weer enkel vragen doet rijzen over het eerlijk zijn ten opzichte van elkaar
groetjes |
rinse Undefined 244 berichten ik wist helemaal niet dat zachteman iets te melden had.... wat kan een mens zich toch vergissen |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja zeker rinse  sommige mensen
|
|