|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zuur en zuurinnetje,hebben een ander huis gekocht.aangezien zuur daar nog het een en ander aan moet opknappen,zal zuur vanaf,maandag 24 april,'savonds niet meer op de chat zijn.(wat een opluchting eindelijk rust op de chat)MAAR,juig niet te vroeg ,zuur komt na een maand of 2 weer terug.om jullie het op de chat weer zuur te maken.......
|
gefeliciteerd zuur kus kus kus
en das wel lang hoor 2 maanden pfffffffff kan die rust niet aan hahahhahahahha
gr mram oh ja ook kus kus kus voor zuurinntje |
Anonymous Undefined 65739 berichten gefelicteerd hoor met je huis!!! toppie!!
wel jammer dat je dan sowlang nie kan komen, maare suc6 met de verhuising he en maak dur wat moois van!!! en tot dan!
kusss kirsten! |
mama van vijf Undefined 1803 berichten heyyy zuurtje !!
proficiat met je nieuwe huis hoor !!!!
maak er iets moois van, al twijfel ik daar niet aan  veel succes !!!!
mama xxxxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi zuur  Gefeliciteerd met je nieuwe huis, leuk!!!
Veel geluk samen met jullie nieuwe stekkie  zie je de mazzel
Groetjes wonderfull |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi zuur
gefeliciteerd ook namens mij  ik zal je wel missen hoor , we zien je snel weer groetjes shirley |
leuk47 Undefined 36 berichten zuur gefeliciteerd met je nieuwe huis geniet er van kussssss wilma
|
Ahhh eindelijk even rust ! Doe maar kalm aan hoor, kunnen wij even bijkomen...  Nee hoor Zuurtje, gefeliciteerd en succes in jullie nieuwe huis. Doe de groeten aan je Zuurinnetje. We zullen je ontzettend missen ;) Groetjes, Flair. |
racingboy1 Undefined 42 berichten hoi zuur , proficiat met jullie nieuwe huis , veel werk aan zeker?? ikke bouwvakker zijn he , als je vragen hebt , ik weet mss raad te geven hoor??
race eend..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahah zuur,..mafketel,......hee maar super gefeliciteerd met jullie nieuwe woning joh, leuk hee!!! enne we zien je wel weer eens hoi
Toppie het lekkertse Droppie
|
|