Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Win een Kletsen.com VIP lidmaatschap

Advertise here!!

Citeren29.08.20140 likes

Hoihoi,

Zoals jullie misschien al hadden gelezen zijn de spelletjes weer beschikbaar en dus geven wij weer iedere week diegene met de hoogste weekscore een week VIP lidmaatschap. Het enige dat je hoeft te doen om te winnen is spelletjes spelen. Voor ieder gewonnen spelletje krijg je 10 punten en voor ieder verloren spelletje gaan er 5 punten af.

Om het VIP lidmaatschap te winnen dien je wel een geverifieerd lid te zijn. Nog niet geverifieerd, maar wilt dit wel doen? Zie dan het volgende onderwerp om je te laten verifiëren: http://kletsen.com/forum/topic/Hoe-veriferen-handleiding-0.htm

Als geverifieerd lid help je mee om Kletsen.com een veilige chatsite te laten blijven. Bovendien kun je als geverifieerd lid je webcam delen met andere leden en meer.

Voor meer informatie over veilig chatten zie: http://kletsen.com/veilig_chatten.html

 

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren01.09.20140 likes

Voor hen die het nog niet hadden gelezen...

Je hebt nog t.m.  vrijdag a.s. Het maakt niet uit welke spelletje je speelt, 4 keer winnen en je staat momenteel al bovenaan!

Citeren07.09.20140 likes

Hoihoi,

Ondanks dat het een lange tijd een spannende strijd leek is deze uiteindelijk met een overweldigende score van 565 punten gewonnen door Shaquille1976. Shaquille1976 van harte gefeliciteerd met het winnen van een week Kletsen.com VIP lidmaatschap.

Inmiddels staat het scorebord weer op 0 en maakt ieder geverifieerd lid weer kan op een week VIP. Ook deze keer geldt weer, gewoon spelletjes spelen en winnen. Zorg dat je aan het eind van de week de meeste punten hebt, en dan win ook jij een  week VIP!

Aangezien Shaquille1976 deze week gewonnen heeft, is hij voor een maand uitgesloten van winnen, zodat iedereen een kans krijgt om eens te winnen.

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren07.09.20140 likes

gefeliciteerd shaq

Citeren07.09.20140 likes

thnx... ik was trouwens al VIP, wordt mijn lidmaatschap nu met een weekverlengd ofzo?

Advertise here!!

Citeren08.09.20140 likes

 

thnx... ik was trouwens al VIP, wordt mijn lidmaatschap nu met een weekverlengd ofzo?

 Klopt, je VIP is met een week verlengd.

Citeren14.09.20140 likes

Ook deze week hebben we weer een winnaar van het Kletsen.com VIP lidmaatschap. Ondanks felle competitie is de week VIP deze keer gewonnen door koffieplant. Koffieplant, van harte gefeliciteerd met het winnen.

Ook de komende week kun je weer een week VIP winnen door spelletjes te spelen. Wie aan het eind van de week de meeste punten heeft, heeft gewonnen. Om te winnen dien je wel een geverifieerd lid te zijn. En mensen die reeds hebben gewonnen, worden voor een maand uitgesloten van winnen. Zo krijgt een ieder een kans om eens een prijs te winnen!

Citeren14.09.20140 likes

thanks denre .het is wel lang hoor maand uitgesloten na winst

Citeren15.09.20140 likes

 

thanks denre .het is wel lang hoor maand uitgesloten na winst

 Een maand is zo voorbij, geniet eerst maar van je week VIP

Adverteer hier