Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wilma een jaar op kletsen

4

Advertise here!!

Citeren02.11.20080 likes
nou dan zou ik zeggen neem nog even de tijd om erover na te denken want ik wil toch wel heel erg graag antwoord hoor
Citeren03.11.20080 likes
even maar???? ik wou er net nog wel een jaar of 2 of 3 over nadenken ik heb daar veeeeeeeeeel tijd voor nodig hoor
Citeren03.11.20080 likes
Goh wilma dat meen je niet,......................maar zo lang kan ik niet wachten hoor hahahahahahahahaha
Citeren03.11.20080 likes
neeeuh bonn ik meen het niet daarom zeg ik het duhhhhhhh natuurlijk meen ik het wel mutsssss ik doe er gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang over om te denken kan er niks aan doen kusssssssssssss
Citeren12.11.20080 likes
Ben der ook al weer 1 jaar

Advertise here!!

Citeren12.11.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,je bedenktijd is om hahahahahhaahhahahahah.........................

Babs een jaar nog maar,dacht dat je al veel langer bij de inboedel hoorde hahahahhaah,maar gefeliciteerd en daarom krijg je van mij een hele dikke kusss en knuffffff
Citeren12.11.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nou dan heb je een probleem hoor....weet het nog niet hoe ik dat volhoud hier met jullie

Babssssssssssssssssssss jij ook alweer een jaar nou nog een jaar he dan ben je er ook 2jr
Citeren12.11.20080 likes
Ja,hehe
Citeren12.11.20080 likes
nog ff en i kben eralweer 4 jaar wiehie de tijd vliegt whahaha!

heei maar wilmaa je blijft nog wel minsten 5 jaar hangen hier he hahaah! oplak je gewoon vast!
4

Adverteer hier