Citeren02.11.20080 likes
nou dan zou ik zeggen neem nog even de tijd om erover na te denken want ik wil toch wel heel erg graag antwoord hoor 

Advertise here!! |
Citeren02.11.20080 likes nou dan zou ik zeggen neem nog even de tijd om erover na te denken want ik wil toch wel heel erg graag antwoord hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.11.20080 likes even maar???? ik wou er net nog wel een jaar of 2 of 3 over nadenken ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.11.20080 likes Goh wilma dat meen je niet,......................maar zo lang kan ik niet wachten hoor hahahahahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.11.20080 likes neeeuh bonn ik meen het niet daarom zeg ik het duhhhhhhh natuurlijk meen ik het wel mutsssss ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20080 likes Ben der ook al weer 1 jaar ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.11.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,je bedenktijd is om hahahahahhaahhahahahah......................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Babs een jaar nog maar,dacht dat je al veel langer bij de inboedel hoorde hahahahhaah,maar gefeliciteerd en daarom krijg je van mij een hele dikke kusss en knuffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nou dan heb je een probleem hoor....weet het nog niet hoe ik dat volhoud hier met jullie ![]() Babssssssssssssssssssss jij ook alweer een jaar nou nog een jaar he dan ben je er ook 2jr ![]() |
Citeren12.11.20080 likes Ja,hehe ![]() |
Citeren12.11.20080 likes nog ff en i kben eralweer 4 jaar wiehie de tijd vliegt whahaha!
heei maar wilmaa je blijft nog wel minsten 5 jaar hangen hier he hahaah! oplak je gewoon vast! |