Citeren30.01.20070 likes
HIER BEN IK DAN , MAG EEN WILDE NIET ALS EEN WILDE ETEN EERST 

Advertise here!! |
Citeren30.01.20070 likes HIER BEN IK DAN , MAG EEN WILDE NIET ALS EEN WILDE ETEN EERST ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20070 likes OKÉ DEZE TOPIC IS VOOR MIJ GEOPEND HIER GELDEN SPELREGELS ![]() ![]() ![]() ![]() wie hier zeikt krijgt de kous op zijn kop ![]() dus ik wil bepaalde personen ff voor bereiden ![]() Voor de rest geef ik er niets om dat jullie mij aanvallen, word toch niet boos ![]() Alles mag hier maar hou er wel rekening mee dat kids mee kijken ![]() ![]() have fun ( ik wacht wel af maar lig op de loer ![]() ![]() |
Citeren30.01.20070 likes aller eerst wil ik dat clubje boycotte van bonneke en mezelf via deze weg uitschrijven ![]() ![]() wat een slijmballen daar in de top ![]() ![]() ![]() vooral die geldwolf die daar rond loopt , die verziekt het hele forum met zijn handel ![]() ![]() ![]() gr. ![]() |
Citeren30.01.20070 likes een wolf is toch wild,komt die dan hierheen. ![]() word het maar een wilde bedoeling met al die wilden hier. ![]() groetjes,rider ![]() |
Citeren30.01.20070 likes thnx rider maarre ,.....das ook de bedoeling , hoe wilder hoe mooier ![]() gr, ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes ZO heb mn haren ook alvast losgegooid ![]() Ben alleen benieuwd of ik wild genoeg kan zijn om hierbij te mogen blijven komen. Alhoewel ik dit hier nog steeds nogal tam vind ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren31.01.20070 likes Juist degene die zo stilletjes zijn moet je in de gaten houden Tess... let maar op.. die komt vandaag of morgen ineens de wildebras uithangen hiero ![]() |
Citeren31.01.20070 likes tessem , je haren alleen los ,....nou, moe denk je het daar mee te kunnen halen ????? ![]() ![]() ![]() ![]() Laat ze maar komen snff die wilden ik lig om de hoek te loeren en ontvang ze met een warm hart ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes gaat ie met een warm hart om de hoek liggen bibberen als ie iets ziet ![]() zoeen is het volgens mij wel;) groetjes ![]() ![]() |
Citeren31.01.20070 likes wow, gaat er wild aan toe zeg ![]() ![]() |