|
|
|
Silverblue Undefined 5 berichten Hoi iedereen
Ik probeer te chatten, maar op de een of andere manier lukt het niet. Daar zijn wonderfull en Board al achter. Ik ben blind, daardoor is het voor mij moeilijker om de site even goed te bekijken, maar wie kan me uitleggen waar ik mijn opmerking kan plaatsen? Dan probeer ik het gewoon nog een keer.
Groetjes Silverblue |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi silverbleu
ja had het gemerkt.. maar gelukkig kwam je steets weer terug !!
ik zal het proberen uit te leggen als je binnen komt, onderaan is een balk en daar moet je met je muis op gaan staan en dan kun je typen en enter.
bij iedere nicknaam staan 4 tekens pijltje oortje vraagteken en 2 streepjes, alleen bij je eigen naam niet maar een vraagteken want je kan niet tegen je eigen fluisteren en prive gaan. ik zal je de tekens uit leggen!
pijltje = met iemand prive gaan wel graag eerst vragen aan die gene.
oortje =kan je naar met iemand fluisteren en dat zien andere dan niet.
vraagteken= kan je andere profielen bekijken en je jou profiel bewerken.
2 streepjes= kan je iemand blokken.
als je klachten hebt kan je melden onderin de balk bij klacht of bij de modarators die hebben een uitroepteken voor haar of hem naam staat.
en ja verder wens ik je eeb fijne chat en hoop dat het gaat lukken !!
in indergeval welkom op de klets en als je nog meer vragen heb zijn er heel veel die je willen helpen.
groetjes wonderfull |
vrolijke noot Undefined 319 berichten Welkom hier op de chat !!!! gefeliciteert Bingo!!!
en veel plezier met ons op de chat !!! maar dat zal wel lukken met al die gezellige vriendelijke chatters.
nootje van de bingofelicitatieontvangstcommissie !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten bedankt wonder
ik had het helaas verkeerd begrepen dus
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten welkom silverbleu, geniet ervan en let op voor die vervelende chatlijm.
je komt niet meer aan veel andere dingen toe.
groetjes catsssssssssssssssssssss
enne nootje wanneer is er weer een bingo? |
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten als er een nieuwe binnen komt en blijft terug komen is het BINGO, cats
voor de afgelopen week is het nummer 389, 399,400,401, 402 die zijn terug blijven komen of krijgen die lijm nie meer opgelost hahahhah
nootje van de bingofelicitatieonvangstcommissie !!!! |
man van toen Undefined 232 berichten yes
ben ook op de chat geraakt!!
als moederke van vijf ni zo simpel zenne! gelle lijkt me wel allemaal toffe chatters of vergis ik me
laat het me weten
kiss mams |
pacco Undefined 538 berichten yep, ik laat het je weten!
iedereen is vet, cool en wicked, behalve doppie...als die online is, snel wegwezen dan!
irri vent...bah!
grtz,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten vraagje voor mama van vijf?
heeft je man ook nog andere hobby's?
lol
cats hihi |
|