Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wie gaat er mee naar de Efteling??

Advertise here!!

19.08.20080 likes
Wrom Bonderkes? Ow je wil de proviand dragen
Of wil je degene een beetje aanduwen wanneer ze niet meer zo vlug meekunnen?Bonderke als speciale coach... ik vind t best!
19.08.20080 likes
en dan zal je het meemaken bij elke 3 stappen een overslag en trambolinesprong van bonneke
22.08.20080 likes
Whahah Visser die zien we niet want zij sluit de rij heheh
Maar het zal een vrolijke optocht worden
Wie o wie gaat er nog meer mee?
22.08.20080 likes
yesssssssss ik mag achteraan lopen wow,ennuh babs jullie zien dat wel hoor want ik spring gewoon een salto over jullie heen Maar zonder gekheid,ik wens jullie onwijs veel plezier en geniet ervan met elkaar,dikke kusssss en knufffff
Ow ja ik wil de proviand wel dragen als het maar niet teveel is hahahahahhahahahahha
22.08.20080 likes
Spookje kan niet mee die dag :(

Advertise here!!

22.08.20080 likes
rond de 25 kilo bonneke dat kan jij toch wel aan heb vernomen dat na afloop een BBQ word georganiseerd
22.08.20080 likes
oww visser hoe laat verwacht je ons dan?
22.08.20080 likes
die BBQ heeft bonnenke bij der en word buiten de poort van de efteling gedaan ik ben toch niet aanwezig ga al genoeg weg met een uitje
24.08.20080 likes
whahaha bonneke ji jagteraan mooie sprongen maken doe i kdat vooraan wel ok whahaha, houden we se mooi in het gereel!!!

ag 25 kilo is tog niks joh, ken bonneke owk nog wel jassen en tassen dragen heheh!

heb sin in efteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24.08.20080 likes
Ik ga niet mee hoor maar wens diegene die wel gaan wel een hele leuke en gezellige dag toe

Liefssss wilma

Adverteer hier