19.06.20080 likes
heei ik wil wel mee hoor!!!
lijk me gesellie!
kuss kirsten
lijk me gesellie!
kuss kirsten
Advertise here!! |
19.06.20080 likes heei ik wil wel mee hoor!!!
lijk me gesellie! kuss kirsten |
19.06.20080 likes Ik ga volgende week al naar de efteling, maar misschien wil ik alsnog wel mee hoor, in september. |
19.06.20080 likes ik zou opzich ook wel meewillen maar moet nog kijken hoe of wat met me opleiding ![]() |
19.06.20080 likes denk wel dat t op een zaterdag is wilma! lijkt me erg leuk als je meegaat!! ![]() ![]() |
19.06.20080 likes oke babs maar ik heb gehoord al van die coordinator dat ik ook zonu en dan 's avonds moet of in het weekend vandaar ![]() maar lijkt me ook erg leuk en gezellig om mee te gaan hoor ![]() ![]() |
Advertise here!! |
19.06.20080 likes peet gaat echt niet mee vind de intree belachelijk hoog
maar dacht dat we in sep een chatuitje zouden regelen ? had al info gewonnen ......maar wens jullie veel plezier in de efteling ![]() |
19.06.20080 likes ja okee peet haha maar dit staat buiten dat uitje ![]() wil gewoon een keer naar de efteling.. en wie mee wil mag,moet ieder voor zich weten maar dat andere is ook leuk hoor,doen we zeker aan mee ![]() kuss Babs |
19.06.20080 likes haha snap ik meid van mij mogen jullie, maar ik kan niet in ieders knip kijken en denk dat 2 uitjes in 1 maand tyd te veel zijn maar even goede vrienden hoor ik schuif het andere geplande uitje wel ff uit
dikke kussssssssss Peetje |
19.06.20080 likes oh wel gaaf maar ja moet wel eerst een datum hebben tegen die tijd ![]() ik woon er nog geen 20 minuten van af tegen die tijd als alles goed gaat teminste ![]() |
21.06.20080 likes oh dus komen dan straks 2 uitjes in een maand?!!!
das idd wel beetje duurtjes dan... noujah in elk geval naar 1 van de 2 kom ik!! kusss kirsten |