Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Wie gaan er allemaal mee met het chat uitje ??

Advertise here!!

14.06.20050 likes
Het schiet nu wel op !!

xx Muts
14.06.20050 likes
ik wil wel maar weet niet of ik tijd heb ivm verhuizing. probeer het wel
gr, Timberland
14.06.20050 likes
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muts, volgende week zaterdag!!!!!!!!!!!!!! Jippieeeeeeeeeeeeeeee

XXX Jacootje
16.06.20050 likes
hallo mensen
nog 9 dagen nu als je nog mee gaat en niet heb op gegeven zouden jullie dat nog ff willen laten weten bvbd
groetjes shirley xxx
16.06.20050 likes
Shir, bij deze beloof ik plechtig lijfelijk aanwezig te zijn op de 25e juni van het jaar 2005 des heerensch. En ondergetekende gaat er samen met jullie een onvergetelijke dag van maken.
En ook nu gaan er weer vele foto's gemaakt worden, die we onderling door middel van het werkelijk prachtige medium, genaamd internet, naar elkander zullen versturen, in de hoop elkander blij te zullen maken met deze zogenaamde "kiekjes" (Damn, wat is er met me aan de hand? hahahahahaaa, ben in een poetische bui hihihihihihhihi)

Namens mij en mezelf groet ik U en de Uwen, jonckheere Jaco

Advertise here!!

16.06.20050 likes
waanzinnig jaco ik had niet anders verwacht we maken er zeker een topdag van met zn alle en uiteraad heel veel fotos weer tot over 9 dagen dan maar groetjes van shirley voor allemaal xxx
17.06.20050 likes
Hallo lieve mensen,
Mag ikke ook asjelief mee????????????????????????/
Een melige moekie hahaaha.
Nee ik kom mee basta, en verheug me als een klein kind.

Groetjes en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Moekie Koekie
17.06.20050 likes
ja natuurlijk moekie kom ook maar we maken er het beste van met zn alle
18.06.20050 likes
Heel erg fijn, Moekie, dat je ook komt!!! dan zie ik jou en de anderen volgende week, wordt gezellie hoor!!!!!

XXX jonckheere Jacootje

P.S. sleutelwoorden voor die dag zijn "Gezelligheid" en "lol"!!!!
18.06.20050 likes
hallooooooo allemaal
hahaha ik ben echt aan het aftellen nu nog 7 dagen ps pacco vergeet onze lollies niet ik hoop dat ik je er genoeg aan herrinnerd
groetjes van shirley

Adverteer hier