|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Tijdens mijn laatste chatsessie ben ik mijn gloednieuwe mobiele telefoon kwijtgeraakt. Heeft iemand hem gevonden?
Het is een LG, zilverkleurig. Ik hoop dat diegene die hem wellicht gevonden heeft zich wil melden.
Bij voorbaat dank medechatters,
Liason. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Het is schandalig. Iemand moet iets meer weten. Bedankt voor je morele steun Visser. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve liason,
Ik was er niet op die chatsessie dus ik heb hem niet, maar het is erg balen inderdaad. Men moet van andermans spullen afblijven en ik hoop dat je je mobiel terugkrijgt, sterkte, dikke kussss |
Euhhhhhhhh heb vanmorgen een foon gevonden... een LG zilverkleurig... maar vond hem niet echt euhhhh leuk.. dus heb ik hem bij maar gevonden voorwerpen afgegeven
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten afdeling gevonden voorwerpen hier !!!!!!!!!!!!!!!! 
helaas hebben wij je zilver kleurige LG ( telefoon ) al op het politie bereau afgegeven .
( district Rotterdam-Zuid )
dat heb je met die vreemde vogels de tijdens die sessies rond vliegen , die vinden alles mooi wat glinsterd 
met vriendelijke groet .
Gevonden voorwerpen . |
goedenmiddag : hier politie afdeling rijnmond. is even kijken hoor, ja er is hier iets binne gebracht dat is juist.
1 moment.
hier ben ik weer ja het klopt er is een zilverkleurig iets binnen gebracht maar het is op gehaald door de explosieve opruimings dienst. dat komt het ding dat trilde , mijn secretaresse was er verzot op. maar om een lang verhal kort te maken u zal kontakt op moeten nemen met de explosieve opruimingsdienst.
bi the way: was het een telefoon, mijn secretaresse heeft wel intresse als u afstand wil doen 
goedenmiddag mevrouw |
Anonymous Undefined 65739 berichten zitten jullie aan de space cake
|
|
wat is er mis met vrouwen ?
en nee snake ik eet geen cake eet geen enkele cake
|
|