Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Wat is jou duurste rekening geweest!!

Advertise here!!

Citeren19.02.20130 likes
Hahaha foei marwin!
en je deed een beetje gek?
Je bent altijd gek
maar wel lief gek hoor xo Noor
Citeren20.02.20130 likes
heb een microcar gekocht7500euries das mijn duurste rekening
Citeren20.02.20130 likes
ik denk dat mijn duurste rekening de tandartsrekening wordt, heb een gedeelte al binnen, maar er komt er nog 1
Citeren21.02.20130 likes
Heeeeeeeeeeeeeeeee Bonn alles goed neeeee;je hebt een duurste rekening gehad van de tandarts en je krijgt ernog een.Hebben jullie geen extra verzekering afgesloten voor de tandarts,nou ik wel het kost mijn helemaal niets,nope
Citeren22.02.20130 likes
ey wolf, tuurlijk hebben wij wel een extra verzekering, maar dat budget is al op voor dit jaar, omdat ik vorige week een onsteking had, en dus een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Er zijn toen foto`s gemaakt en daar is nog meer uitgekomen, en daar moet ik volgende week voor terugkomen. Normaal gesproken red ik het wel met de vergoeding, maar ja als je een wortelkanaal behandeling er tussendoor krijgt dan gaat het hard he met je budget

Advertise here!!

Citeren23.02.20130 likes
Oke Bonn

Dat wordt een dure Febr.mnd hoop dat jullie nog iets over houden voor andere dingen,wens je geluk in de toekomst en weinig tandartst kosten Bon en fam.!!

Onze gas rekening zou wel omhoog schieten met die kou

zijn er andere pp die een hoge rekening hebben gehad
Citeren24.02.20130 likes
de duurste rekening word denk ik de reparatie van de wasmachine
Citeren24.02.20130 likes
ach wolf niet zo zwaar op de hand zeg........... Tuurlijk hebben we nog wel iets over voor andere dingen, maar dit soort rekeningen moet je niet te vaak hebben
Citeren12.03.20130 likes
Van de week mogen ze steiger plaatsen om naar de schoorsteen repareren oude voegen eraf halen en nwe plaatsen en wat lood vernieuwen,ik ben benieuwd wat dat het gaat kosten
Citeren13.03.20130 likes
Het lijkt dat ik alles tegelijk krijg eerst dit[hierboven]

Nu mij cv ketel..,de boiler lekt

Adverteer hier