Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Wat is jou duurste rekening geweest!!

Advertise here!!

Citeren15.03.20120 likes
dat is ook niet lief van die persoon
Citeren15.03.20120 likes
Soms kun je goede vrienden /fam.of anders, niet iedereen is meer vertrouwen is gewoon belachelijk Babsie.Ooit aan iemand mij boormachine uit geleend en ik kreeg het terug en de boormachine doet het niet meer en gevraagd hoe het gebeurd is en zei...,ik was aan het boren opeens doet het niet meer en hij snapte het niets van,een boormachine van 200 euro's,dit doe ik nooit meer iets uitlenen
Citeren31.03.20120 likes
2 blikjes sigma verf [1,5 ltr] 100 euro's belachelijk
Citeren31.03.20120 likes
waarschijnlijk wordt mijn duurste rekening de vakantie dit jaar
Citeren01.04.20120 likes
Oja Bonn en waar gaat de reis heen America/Nieuw Zeeland of Japan,jaja dat zijn duure reizen of toch dichterbij europa is ook een optie of liever in eigen land

Advertise here!!

Citeren01.04.20120 likes
wolf, ik ben druk aan het kijken op internet, maar met vliegtuig en 5 personen dat kost je gewoon een paar duizend euro, wel heel veel geld vind je niet?
Citeren11.04.20120 likes
Hoi Bonn

Had je toevallig wat gevonden voor de grote vakantie naar welke land jullie gaan!!
Je weet waar je toen aan begon dus... kost altijd geld net als je naar een pretpark gaat of uiteten kost geld Bonn,ik zie het hier wel staan waar jullie heen gaan!!

fijne avond
Citeren11.04.20120 likes
ik heb elke keer dat mijn doodschrik van ziekfonds dat voor ook elke jaar duuren ik heb zit tel over 10 jaar kun niet bestalen dan krijg voor niks van sta draait er voor dat word later ook porbleem
Citeren12.04.20120 likes
hmmmm,die vrouwtjes van lichte zeden worden ook elk jaar duurder
was er gister kreeg niks meer klaar voor 50 euro
Citeren19.04.20120 likes
.........koffie

wolf ik heb de vakantie geboekt en we gaan naar Turkije

Adverteer hier