Kassa, gisteren Almelo in de picture, Ziggo wil niet samenwerken met cogas, ziggo klanten worden gedwongen afgesloten, weer zo'n machtspelletje! Gelukkig komen de abonnees in opstand, t zal nog een staartje krijgen !
Advertise here!! |
Citeren26.10.20140 likes Kassa, gisteren Almelo in de picture, Ziggo wil niet samenwerken met cogas, ziggo klanten worden gedwongen afgesloten, weer zo'n machtspelletje! Gelukkig komen de abonnees in opstand, t zal nog een staartje krijgen ! |
Citeren31.10.20141 likes Married with children. |
Citeren08.11.20140 likes De Kwis, komt vanavond weer, humor , 1 kandidaat (bekende nederlander) met hulp van Paul de leeuw, moet vragen beantwoorden die gesteld worden door 4 cabaretiers waaraan opdrachten vast zitten die de kandidaat moet uitvoeren naar gelang hij vragen fout beantwoordt, erg leuk om te zien! Op Nederland1 20:00 uur |
Citeren14.11.20140 likes Ja hoor het is weer zover... morgenmiddag komt de Sint en zijn gevolg weer aan, reken maar dat ik voor de tv zit en s avonds al mijn schoenen zet |
Citeren14.11.20141 likes Scrubbs , leuk humorvol . |
Advertise here!! |
Citeren21.02.20150 likes Hier zijn de van Rossems! Rondleiding door familie van Rossem door verschillende steden en geven hun ongezouten mening. |
Citeren24.02.20151 likes De Computer ik heb namelijk gen tv en ik mis dat propaganda ding niet eens |
Citeren24.03.20150 likes When death comes to Pemberly , een nieuwe engelse drama/detective serie, kostuumdrama, te vergelijken met Downton Abbey maar dan komt er hier een lijk uit de kast, in de letterlijke zin van t woord , haha! Een aanrader! |
Citeren08.04.20150 likes Yesssss, heb weer een favoriet gevonden! En weer is het een Engelse detective, genaamd "Vera" , een dame op leeftijd die op haar eigen manier moordzaken oplost, geweldige serie! Elke woensdag op NPO 1 om 21.30 uur. |
Citeren08.04.20150 likes Momenteel "Alles Mag Op Vrijdag" :) |