Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Wat is je favoriete tv programma en waarom?

Advertise here!!

Citeren26.10.20140 likes

Kassa, gisteren Almelo in de picture, Ziggo wil niet samenwerken met cogas, ziggo klanten worden gedwongen afgesloten, weer zo'n machtspelletje! Gelukkig komen de abonnees in opstand, t zal nog een staartje krijgen !

Citeren31.10.20141 likes

Married  with  children.

Citeren08.11.20140 likes

De Kwis, komt vanavond weer, humor  , 1 kandidaat (bekende nederlander) met hulp van Paul de leeuw, moet vragen beantwoorden die gesteld worden door 4 cabaretiers waaraan opdrachten vast zitten die de kandidaat moet uitvoeren naar gelang hij vragen fout beantwoordt, erg leuk om te zien!

Op Nederland1 20:00 uur

Citeren14.11.20140 likes

Ja hoor het is weer zover... morgenmiddag komt de Sint en zijn gevolg weer aan, reken maar dat ik voor de tv zit en s avonds al mijn schoenen zet

Citeren14.11.20141 likes

Scrubbs  ,   leuk  humorvol   .

Advertise here!!

Citeren21.02.20150 likes

Hier zijn de van Rossems!

Rondleiding door familie van Rossem door verschillende steden en geven hun ongezouten mening.

Citeren24.02.20151 likes

De Computer ik heb namelijk gen tv en ik mis dat propaganda ding niet eens

Citeren24.03.20150 likes

When death comes to Pemberly , een nieuwe engelse  drama/detective serie, kostuumdrama, te vergelijken met Downton Abbey maar dan komt er hier een lijk uit de kast, in de letterlijke zin van t woord , haha!

Een aanrader!

Citeren08.04.20150 likes

Yesssss, heb weer een favoriet gevonden!  En weer is het een Engelse detective, genaamd "Vera" , een dame op leeftijd die op haar eigen manier moordzaken oplost, geweldige serie! Elke woensdag op NPO 1 om 21.30 uur.

Citeren08.04.20150 likes

Momenteel "Alles Mag Op Vrijdag"  :)
Lekker lachen en ik kijk altijd met mn beste vriendin samen, ook super gezellig !

Adverteer hier