Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Wat is het belangrijkste in jullie leven?

 
 
1

Advertise here!!

Citeren03.09.20060 likes
Hoi hoi

Wat is het allerbelangrijkste in jullie leven?
En wat is onvoorwaardelijke liefde in jullie ogen?

haha ga ik te diep? was gewoon beetje benieuwd
Citeren03.09.20060 likes
tja mijn 2 zoons natuurlijk patrick en mark en mijn schoondochters paula en stephanie en onze tess (mijn kleindochtertje) is hier belangrijkste voor ons allemaal en onvoorwaardelijke liefde kryg ik toch echt alleen van mijn kids, ze zijn echt super voor mij ,ben echt trots op mijn eigen gezin tja onvoorwaardelijk for ever he xxx peetje
Citeren03.09.20060 likes
Mijn eigen leventje, met mijn familie en vrienden (Rogier rules ) en mijn 3 katten Zelda, Zora en Yoshi..Kortom, wat ik ook doe, of niet doe, als ik mezelf maar gelukkig voel....

Jaco
Citeren03.09.20060 likes
het belangrijkste vind ik genieten van kleine dingen, en heerlijk de slappe lach kunnen hebben!

en onvoorwaardelijke liefde vind ik altijd voor de ander klaar staan, wat er ook gebeurt!


kuss kirsten!
Citeren09.09.20060 likes
het belangrijkste in mijn leven ben ik want zonder ik geen houden van kids geen houden van familie en vrienden

Advertise here!!

Citeren09.09.20060 likes
voor mij is mijn gezin het belangrijkst in mijn leven, en ehm mijn vrienden, maar ook mijn werk.
ja ik weet het klinkt stom maar mijn werk is zo tof dat zou ik voor geen goud willen missen.
Citeren09.09.20060 likes
mijn dochter, henriette, mijn ouders, mijn broer en vrouw, ex zwager en werk, de rest ... minder belangrijk ... maar in die volgorde wel
Citeren26.09.20060 likes
het belangrijkste in mn leven...
op deze moment zijn dat=mn zoontje,mn ouders,broers en zussen..
mn vrienden....
Citeren10.11.20060 likes
het belangrijkste in mijn leven is op dit moment mijn familie
Citeren10.11.20060 likes
belangrijkste in mij leven is mij familie en werk no money no fun nofun no life no life i would be as dead as a ghost

groetjes gewoondave25
 
 
1

Adverteer hier