IK zet mijn wekker uit draai me om en val weer in slaap als ik me bed uitkom dan trek ik me kleren aan Wat DOE JIJ?
Advertise here!! |
Citeren28.11.20130 likes IK zet mijn wekker uit draai me om en val weer in slaap als ik me bed uitkom dan trek ik me kleren aan Wat DOE JIJ? |
Citeren28.11.20131 likes sjaggie roken met bak koffie |
Citeren28.11.20130 likes Eerst voorzichtig de trap af en plassen :p |
Citeren29.11.20130 likes ik ga eerst naar de wc daarna haal ik de vaatwasser leeg daarna zet ik de dingen die weer afgewassen moeten worden weer in de vaatwasser dan geef ik de kat zijn eten en maak ik om de 5 dagen zijn bak schoon dan ga ik als het nodig is de was uit de droger halen opvouwen en in de kasten liggen en zet de wasmachine als het nodig is weer aan dan zet ik voor mij vriendin het koffiezet apparaat klaar en pak een beker melk voor mezelf want ik lust geen koffie of thee en gaat ff zitten en kijk dan mijn mail en teletektst door daarna breng ik de zoon van mijn vriendin naar zijn werk want ander gaat meneer nie die heeft weinig zin om te werken die vind dat nie nodig
zo zien jullie dus dat ik het s'morgens al druk hebt
|
Advertise here!! |
Citeren03.12.20130 likes mijn fleece bed sokken uit , dag sokken aan en de inmiddels koud geworden kruik uit mijn bed verwijderen. |
Citeren03.12.20131 likes als ik uit ben kom. loop ik eerst met mun kop tegen de deur, anders blijf ik de hele dag aan het slaap wandelen. |
Citeren05.12.20130 likes Ik doe ( in dit seizoen ) eerst een keer vloeken waarom 't zo koud moet zijn...Snel plassen, handen wassen en terug bed in als 't ff kan. |
Citeren05.12.20130 likes ik rammel me kids uit bed en kruip dan weer terug |
Citeren05.12.20131 likes Het eerste wat ik smorgens doe... ik zet mn irritante wekker uit, kijk nog een keer op de klok... Ik bedenk me nog eens goed of t het wel waard is om vandaag op te staan :D zo ja dan doe ik m'n nachtlenzen uit.. zo niet slaap ik nog un uurtje of 2 door ^^ |