Citeren25.05.20070 likes
ja weet ik nice daarom schreef ik dat er eentje dus NIET op het chatuitje was want die is verhinderd en die denkt niet met 15 cm
Advertise here!! |
Citeren25.05.20070 likes ja weet ik nice daarom schreef ik dat er eentje dus NIET op het chatuitje was want die is verhinderd en die denkt niet met 15 cm |
Citeren25.05.20070 likes Vrouwen zitten nu eenmaal anders in elkaar als mannen, geestelijk en lichamelijk natuurlijk ook, maar vooral op het geestelijke vlak: Mannen zijn doeners, en vrouwen zijn denkers.
Maar als een vrouw niets van je wil, laat ze dat ook wel weten hoor. Ik geloof heilig in "Love at first sight": Het eerste momentje dat je elkaar ziet moet er die vonk zijn tussen beiden, die "Click" En geloof me, dan weet je dat het goed zit ![]() ![]() ![]() Jaco |
Citeren25.05.20070 likes ik ben het wel met je eens jaco
off topic jawel jaco idd daar ga ik heen want ik ben daar al een tijdje niet meer geweest en wil ik weer eens naar toe. tomcat502 ( de naam zegt al wel genoeg he ) |
Citeren25.05.20070 likes ik denk niet met 15cm.....ik denk groter..... ![]() |
Citeren25.05.20070 likes whahahaah zuur ![]() |
Advertise here!! |
Citeren26.05.20070 likes Kijk de film She is a man!! En trek je conclusies!
Vrouwen denken te weten hoe mannen te zijn, niets is minder waar. En wij weten dat het wezens zijn waar we niet mee maar ook niet zonder kunnen............. ![]() ![]() Lekkr gecompliceerd het zal wel ![]() |
Citeren30.05.20070 likes Oke goed goed, dus vrouwen denken dat mannen denken met hun 15 cm.....Maar wat te zeggen dan van mannen die alleen met het hart denken. Als een vrouw na een ,laat ons zeggen, een korte kennismaking meer lichamelijk actie wil en de man daar niet op ingaat, zijn ze boos of gefrustreerd. Andersom word de man bestempelt als iemand die aan niks anders dan sex denkt en met zoveel mogelijk vrouwen het bed wil delen. Hoe maak je dus een vrouw duidelijk dat je ze wel zie zitten zonder daarom na een paar ontmoetingen het bed te moeten in duiken.
verdere reacties graag Iceke |
Citeren30.05.20070 likes voor mijn gevoel iceke is het misschien een idee om tijdens de ontmoeting meteen te zeggen;
laten we lekker wat drinken en lol hebben en kijken hoe het gaat of er een klik is en zo niet dan houd het over maar het bed is voorlopig uit den boze maar wie ben ik om dat te zeggen het is een gevoel voor ieder voor zich gr tomcat |
Citeren30.05.20070 likes Je hebt vrouwen en vrouwen........
maar ook mannen en mannen ![]() |
Citeren31.05.20070 likes pffffffffffffff mij te moeilijk onder werp ![]() ![]() |