Citeren26.05.20100 likes
Wonderkuh,
Hoop ondanks het grote gemis dat je toch een fijne verjaardag hebt.
Kussie
Moi
Hoop ondanks het grote gemis dat je toch een fijne verjaardag hebt.
Kussie
Moi
Advertise here!! |
Citeren26.05.20100 likes Wonderkuh,
Hoop ondanks het grote gemis dat je toch een fijne verjaardag hebt. Kussie Moi |
Citeren26.05.20100 likes van harte gefeliciteerd met uw verjaardag
namens lee 12 kussss |
Citeren26.05.20100 likes hay wonder ,
Speciaal voor jou mijn allerbeste wens Wees vrolijk en gelukkig gezellig en blij Van harte gefeliciteerd kuss elenaa <3 |
Citeren26.05.20100 likes van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van ciao
en kus wild |
Citeren26.05.20100 likes gefeli met je verjaardag
hoop dat je een leuke dag heb groetjes tamara |
Advertise here!! |
Citeren26.05.20100 likes Hoi Allemaal.
pfff wat een lange dag vandaag, veel regen, en dan ook nog woensdagmiddag vrij zijn. Was zeker een groot gemis vanmorgen, toen ik wakker werd, zei ik oja ben jarig, vlug douche en voor de kinderen zorgen. DE meisjes hadden een leuk liedje en dansje voor me gedaan, dat maakte ook wel veel goed. Maar later op de dag, maar een collega geweest veder niemand. Was een stille dag zo, met dat grijse regen weer. En visser bedankt voor je kaart lief. En ook wilmaa ![]() Lieve groet wonderke |
Citeren26.05.20100 likes DE meisjes hadden een leuk liedje en dansje voor me gedaan, dat maakte ook wel veel goed.
hihi leuk wonder , had ik wel willen zien ![]() |
Citeren27.05.20100 likes lieve wonder,
proficiat nog met je verjaardag,hoop dat je een gezellige dag hebt gehad... kus anais |
Citeren27.05.20100 likes hey wonder proficiat met je verjaardag nog drie dikke kussen van mij en men vrouwtje
groetjes van rogerke en van men vrouwtje |
Citeren28.05.20100 likes een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag lieve anita! ![]() ![]() Liefss |