Citeren21.10.20060 likes
Precies Suus, en dat zal nooit veranderen, gelukkig maar 
Nakky

Nakky
Advertise here!! |
Citeren21.10.20060 likes Precies Suus, en dat zal nooit veranderen, gelukkig maar ![]() Nakky |
Citeren22.10.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren22.10.20060 likes doe je niks ben je een ijskoningin doe je wel wat ben je te rap . denk dat ik voortaam maar een schema vraag met tijden zo dat ik weet welke aanval ik wanneer ik kan/mag inzetten ![]() |
Citeren24.10.20060 likes bon heel wat reacties blijkbaar en ook veel mensen die dit lezen.
Voor zuurkool: het eten was gelakte eend met toebehoren en wijn Hier nog enkele bedenkingen: 1/ Waarom kunnen sommige vrouwen het niet houden bij een normaal gesprek? Moeten zij zich soms nog bewijzen dat hun verleidingscapaciteiten intact blijven ondanks de jaren? 2/ Wij mannen weten, wat we willen. Een vrouw met pit is altijd leuk maar ikzelf ben geen trofeejager. Blijkbaar zitten er bij de vrouwen nu ook geduchte jagers en worden wij nu als wild beschouwd. De omgekeerde wereld ??? 3/ Als een vrouw dan niet haar "prooi" kan vangen. Waarom loopt ze dan gefrustreerd weg? Eerlijk, soms zijn ze heel verwarrend. Maar uiteindelijk kunnen we niet zonder. Iedere vrouw is uniek in haar doen en zijn en dat is juist het leuke. greetz aan jullie iceke |
Citeren24.10.20060 likes Dames.................dat kunnen jullie in je zak steken... ![]() iceke.... ![]() ![]() ![]() |