Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Aangeboden
 

Vragen of hulp nodig bij middelengebruik?

Advertise here!!

Citeren20.05.20161 likes


Hallo,

Professionele Hulp zoeken en/of krijgen voor jezelf of voor anderen bij een verslaving is vaak een moeilijke stap.

Ik heb zelf erg lang geworsteld met een verslaving. (Achteraf gezien) ben ik al verslaafd geraakt op het moment dat ik voor het eerst een biertje nam. In het gebruik van verdovende middelen ben ik grenzeloos geweest. Het was nooit genoeg. Alles wat me kon verdoven gebruikte ik.

Mijn hoofdmiddel was ghb. Toen ik besefte dat de situatie onhanteerbaar was geworden, heb ik (veel te laat) de stap durven zetten om professionele hulp te zoeken.

Door behandelingen heb ik mezelf terug gevonden en geniet ik nu elke dag van het leven, vrij van elk middel wat me kan verdoven.

Graag wil ik uitdragen wat ik geleerd heb, omdat ik dat iedereen gun. Het leven is mooi! Zoveel mooier dan bij het gebruiken van verdovende middelen.

Heb je vragen met betrekking tot het gebruik van alcohol en/of drugs, voor jezelf of voor iemand anders? Mail me dan. Dit mag uiteraard ook anoniem. Ik doe dit vanuit mezelf en ben niet aangesloten bij een organisatie of wat dan ook.

Hoop
Citeren20.05.20160 likes

Ieder voor zich is het, lijkt me.

Vraag me af of dit zo geschikt is voor het forum en dan ook nog eens voor Kletsen.com. Naar mijn idee hoort het hier niet echt thuis?

Mensen moeten het zelf inzien, niet omdat anderen het ze aanpraten, dan wordt het vaak toch niet geloofd. Succes met je zoektocht naar mensen om te helpen.

Citeren20.05.20160 likes

hoi helper, ik vind het heel nobel dat je mensen wil helpen maar euhm ik denk idd niet dat de plek ervoor is.

Citeren20.05.20161 likes

Ik zou gewoon eens solliciteren bij 't Riagg, of de Mondriaan in Heerlen. Wie weet ligt daar ergens een gouden toekomst voor je. Maar dit hier is een kletssite, en geen site voor verslaafdenzorg.

Mvg,

Marcel

Citeren20.05.20160 likes

Hi
Knap van je dat je jouw verhaal zo neerzet , erg dapper !

Ik ben zelf ook verslaafd geweest, maar aan blowen.
Ben inmiddels gestopt (sinds november vorig jaar), en voel me een stuk beter erbij !

Hou vol en geniet van je leven
Groetjes :)

Adverteer hier