Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Voor mijn oom met Terminaal hartfalen

Advertise here!!

Citeren26.07.20130 likes
het gaat de laatste tijd slecht mijn mijn oom met terminaal hartfalen dus ben ik een tekst gaan schrijven voor op zijn begravenis

We zullen je nooit vergeten langs me wang glijt een traan.
Helaas was het je tijd om te gaan,toen ik het hoorde kon ik het niet eens geloven.
Ik was geschokt en verward,je bent nu uit het oog maar niet uit het hart.
we zullen je gaan missen, we zijn je kwijt maar herinderingen van jou blijven ons voor altijd bij.
Het verlies doet ons zo veel verdriet,maar wie weet zullen we je daar boven weer zien.
Het is moeilijk maar we laten je los,het doet zo'n pijn maar je bent er nu niet meer bij,vleugels op je schouders nu ben je vrij.
Het is moeilijk we kunnen geen afscheid van je nemen,maar nu rust je voor eeuwig in vrede en kijk van boven naar beneden.
Hier scheiden onze wegen,het leven gaat door,je bent nu weg maar ik hoop dat je dit hoort.
Nu ben je vrij,ergens op een beter plek,nu ben je vrij ergens zonder regen en stress,nu ben je vrij.
Was je maar voor eventjes weg want niks vult de leegte die wij nu hebben.

Savonds zullen we aan je denken wetend dat jij vanaf daar over ons waakt.
Maar het blijft raar we kunnen je niet meer bellen het zal nooit wennen.
Het is hard we missen je,maar je bent nu op een betere plek gewoon relaxed zonder pijn,regen of stress.
Konden we maar even terug om alle dingen te doen die je niet hebt mogen doen.
Haat de gedachte dat je weg bent,maar voor jou ben ik blij,nu je vrij bent.
Nu ben je op een betere plek weg van pijn,elende en alle stress
Je heeft nu rust,tijd om eeuwig te slapen,je was een echtgenoot,opa,vriend en voorbeeldige vader.

Adverteer hier