Citeren16.11.20060 likes
Ik zet even teletekst pagina 888 aan, Nakky snapt er geen hamsterbipsje van 
XXX Jaco

XXX Jaco
Advertise here!! |
Citeren16.11.20060 likes Ik zet even teletekst pagina 888 aan, Nakky snapt er geen hamsterbipsje van ![]() XXX Jaco |
Citeren16.11.20060 likes hahahhaha jaco, komt wel
. |
Citeren17.11.20060 likes |
Citeren17.11.20060 likes heb beetje medelijden met jullie nederlandertjes , daarom ff een vertaling
gisterenmorgen reed ik naar kortrijk op de autostrade, op mijn gemakje , je ket me . ik kijk ff over m'n schouder en zie daar een vrouw in een bmw voorbijkomen aan 140 per uur , met haar gezicht tegen het venster in de spiegel te kijken om haar oogleden te schilderen , stel je voor . ik kijk weer voor me een par seconden , maar aangezien dat het geen lelijk konijn was , dacht ik , ik kijk nog maar eens miljaaarde nondejuu , ze zat bijna op mij , en maar schilderen , nog een laag. je kunt je voorstellen dat ik verschoten was , mijn scheermachientje viel uit mijn hand , pardoes op mijn eclairtje die ik in mijn andere hand had . doodat ik de handen vol had , had ik het stuur tussen de knieen moeten steken natuurlijk en doordat ik had moeten uitwijken , stoot ik tegen m'n telefoonstatiefje, mijn telefoon valt naar beneden pardoes in mijn tas koffie die ik tussen m'n dijen had . je kunt je voorstellen , die hete koffie op m'n kruis , mijn telefoon naaar de kloten en mijn gesprek onderbroken ook nog eens . godver , godver, je zou er toch altijd van braken he , van die vrouwen achter het stuur . zo , hopelijk enkelen hiermede tevreden mee hebben gemaakt he groetjes Elvis |
Citeren17.11.20060 likes hahaha, elvis.
Ik wist dat er wel iemand was die dit zou doen. Bedankt tvolgende in het gents hahahaah over de goelekes hahahah . |
Advertise here!! |
Citeren17.11.20060 likes nou als dat geen kramp in de bek is weet ik het ook niet meer pfffffff |
Citeren17.11.20060 likes Nu voor de gentenaars hahahahaaahah bieze baaze, een groepje van hier.
'k è u liere kenne, an de Veuroat in ne café Gaa woar guul alliene, ik oa ne moat of draaie mee. 'k woare nog moar binnen en 'keek een beetse ruond, en 'k zag u ginter zitte, 'k krege 't woater in maane muond. Ge druonk van uwe kaffee en 'k zaaie: " juonges ezuu een laaf!". 'k moest iets uonderneme, want ge woar veur maa. 'k wiste nie wa zegge, dat es van maan gewente nie, moar 'k ben maa kome zette en 'k zaaie: "meiske, loastert hier!" Refrein Scheetse, loetse, bolleke, zoetse, lieveke, schatse, boterkoekske, wilde mee maa traawen oastemblieft? Want scheetse, loetse, bolleke , zoetse, lieveke, schatse, boterkoekske, 'k è liever een vraauwe dan e lief! G'èt maa zitte bekaake, van waa ne schûwen ès maa da, mee zaan gruute moale en zaanen tralala. Moar ge moest uuk lache, ge vuond et toch een beetse waas, en als ik û zag lache, zaa ik: "jonges, w'èm hier praas! Refrein En dienen ovond es't ons algelaak gebeurd, en vanaf toens kraage z'uons nuunt nemier oatien gescheurd. We zaame nû al draa joar tuupe en 't goat precies nog goe, 't zal wel blaave duure, oam' alletwie ons beste doen. Moar 'k ghoa aat vasthaawe, ge weet nuunt, dat es woar. Moar normaal gezien blaave'm altaad baa malkoar. . |
Citeren17.11.20060 likes Frank,help me eens,ben de naam van de groep vergeten die dat zong.Ik zit er al heel de tijd op te peinzen.
Vind het een keigoed lieke. ![]() ![]() |
Citeren17.11.20060 likes Bieze Baaze baby hahahahahaah ik heb de cd'c hoor
supper die teksten groeten weiveke hahaha |
Citeren17.11.20060 likes is het heel erg dat ik er echt niets van snap ![]() ![]() |