Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Voor alle dames!!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren10.01.20080 likes
Als het op afknappend gedag aankomt hebben mannen hun steentje bijgedragen. Hij draagt gympies in een sjiek restaurant. Hij blijft doorgaan over zijn saaie baan. Hij vraagt jou zo goed als niets over jezelf...en probeert toch nog een goedenacht kus mee te pikken op het eind van de date (alsof dat helpt). Indien je een dergelijke afspraak meemaakt verwijt ik je niet om een volgende afspraak af te wijzen. Maar wat als de man je hart verovert en....je nooit terugbelt? Heb je ooit nagedacht over de oorzaak? Als je denkt dat de smaak van de man hoofdzakelijk te maken heeft met je uiterlijk heb je het mis. Hier volgen vijf belangrijke dingen die vrouwen met goede bedoelingen doen, maar die een man verjagen. Onthoud ze op je zoektocht naar de ridder op het witte paard.

Reden #1: Je vertelt, maar je luistert niet.

Vrouwen zijn delers; het is onderdeel van de cultuur. Je spreekt vijf keer per dag met je beste vriendin of je moeder zonder erbij stil te staan. Elk detail is relevant en niets kan achterwege gelaten worden bij het vertellen van je verhaal. Het probleem is dat mannen normaliter niet zo communiceren. Dus probeer na te denken over de pieken en dalen van een normaal gesprek. Als hij een tijdje niet heeft gesproken, stel hem een vraag (en niet zo'n vage als 'en, vertel me over jezelf' wat zelfbewust maakt en iemand voor een blok zet). Als hij een verhaal aan het vertellen is probeer door te vragen in plaats van de schijnwerpers weer op jou te richten ('Je houdt van reizen? Op mijn trektocht door de amzone...."). En als je bewust wordt van het feit dat je eigenlijk nog niet zoveel weet van je date, probeer dan eens te luisteren. Het is niet dat wij niet geïnteresseerd zijn in je, het is dat we het plezierig vinden als je ook geïnteresseerd bent in ons.

Reden #2: Gesprekken zijn therapie

Praten over je slechte ex-vriend. Praten over je gehate baan. Praten over je afstandelijke relatie met je moeder. Niet dat het slechte niet relevant is, maar het is er niet de tijd voor. Negativisme kan je een verkiezing winnen, maar het is niet bepaald aantrekkelijk op een afspraakje. Zelfs als je het gevoel hebt dergelijke onderwerpen te moeten delen, wees bewust over de toon waarop je dat doet. Hoe zou jij je voelen als een man te vroeg zijn privé strubbelingen met jou zou delen?

Reden #3: Je bent een beetje te enthousiast over hem.

Het is heel normaal enthousiast te worden over een afspraak met potentie. Het is normaal om je af te vragen wat voor een echtgenoot hij zou zijn. Het was ook normaal om de naam van je basisschool liefde op je etui te schrijven....maar je zou het nooit aan hem laten zien, toch? Natuurlijk niet! Er is een ongeschreven wet over daten die gaat over de energie tussen man en vrouw: als een te hard probeert, trekt de ander terug. Als een vreemdeling je ooit een kostbaar cadeau heeft gekocht voor een eerste afspraak of je zeven keer heeft gebeld nadat jullie lunch hebben gehad, weet je wat ik bedoel. Houd je gedachten tot jezelf totdat je een beter gevoel hebt dat de gevoelens wederzijds zijn.

Reden #4: Jouw idee over kletsen is politiek, godsdienst en andere zware onderwerpen

Dus je klaagt niet over je ex, je baas of je moeder. Maar je hebt het afgezien op de minister president, de Verenigde Naties of de Paus. Hé, als je afspraakje in is voor een verrassingsbezoek aan een journalistenforum, is het goed. Weet dat niet iedereen zo snel al het diepe in wil. Soms ben je beter af om je te beperken tot je favoriete vakantiebestemmingen, speelfilms of zelfs grappige online afspraken uit het verleden. Intellectuele onderwerpen mogen op de agenda komen, maar totdat je weet hoe de ander denkt moet je voorzichtig zijn.

Reden #5: Je voelt hem niet aan, je test hem

Afspraakjes moeten gezellig zijn. Een fascinerende vreemdeling leren kennen, het delen van informatie over jezelf met een interessante date...dat zijn de zaken die ons optimistisch houden over het proces. Het gaat fout als je hem in het beklaagde bank je zet en jezelf uitroept tot officier van justitie. "Hoe lang was je laatste relatie?", "Waar zie je jezelf over twee jaar?", "Wil je ooit kinderen?". De antwoorden op deze vragen zijn allemaal erg belangrijk, maar goede afspraakjes worden niet gehouden achter de sollicitatie tafel of onder de microscoop. Probeer tussen de regels door te lezen in plaats van hem deze vragen rechtstreeks te stellen.
[font#ffffff]Zoek nu naar singles[/font]
Citeren10.01.20080 likes
Citeren10.01.20080 likes
henry wat kost nou zo een consult ????
Citeren10.01.20080 likes
voor mij is een consult gratis he Henry,hahahahahahahaah kusssssssssssssssssssssssss
Citeren10.01.20080 likes
nou als henry zelf de moeite is wil ik ook wel een consult

Advertise here!!

Citeren10.01.20080 likes
Lieve dames,

Het consult druk ik uit in euro's per gewicht. Dus des te lichter je bent des te goedkoper het consult. En ja lieve Bonneke, you are the exeption to the rule.
Enfin, 1 eur per kg lichaamsgewicht.

Groet en kus,

Henry.
Citeren10.01.20080 likes
maak maar een dubbele afspraak kip ga ik met je mee
Citeren10.01.20080 likes
wordt wel een dure grap he
Citeren10.01.20080 likes
hahahahahah anders was ik ook 72 euro kwijt hahahahaahahah maar ik mag gratissssssssssssssss yessssssssss thanks Henry kussss en knufffff
Citeren10.01.20080 likes
oh dat maakt niet uit dat het een euro per kilo kost hij heeft niet gezegt hoelang een consult duurt dus boek ons maar in voor 14 dagen

1

Adverteer hier